printlogo


کد خبر: 162881تاریخ: 1395/6/9 00:00
سرخط خبر

 محمد رجبی به عنوان مدیرعامل و سیدمحمد راشدی به عنوان رئیس هیأت‌مدیره جدید رجا انتخاب شدند.
 بانک مرکزی اعلام کرد: تورم تولیدکننده در مرداد با 2/0 درصد کاهش نسبت به ماه قبل 3/3 درصد و تورم نقطه به نقطه آن با 1/0درصد کاهش 6/2 درصد حساب شده است.
 مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران از احتمال باروری ابرها از سوی وزارت نیرو در سال آبی جدید خبر داد و گفت: براساس مذاکرات صورت گرفته وزارت نیرو با شهرداری قرار بر این شده همه پساب تصفیه‌شده تصفیه‌خانه‌ها برای آبرسانی فضای سبز مورد استفاده قرار گیرد، در عوض چاه‌های شهرداری که دارای کیفیت مناسب است برای مصرف شرب استفاده شود.
 گروه صنعتی ایران‌خودرو طرحی را اجرا کرده که براساس آن رانندگان تاکسی می‌توانند در روز اسقاط تاکسی فرسوده خود، ‌تاکسی نو را دریافت کنند.
 بیژن زنگنه فهرست بلند (وندور لیست) منابع تامین کالای دستگاه مرکزی وزارت نفت را ابلاغ کرد که بر مبنای آن، ضروری است شرکت‌های تابعه از این پس در تهیه هرگونه فهرست کوتاه برای برگزاری مناقصه‌های محدود، درباره کالاهایی که در فهرست بلند دارای ردیف باشند، تنها از این فهرست استفاده کرده و درج هرگونه منابع تامین کالای خارج از فهرست منتشره موصوف ممنوع است.
 هیات دولت احکام برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران را تصویب کرد.
 وزارت نفت پیشنهادی را به دولت ارائه کرده که در صورت موافقت دولت، کارت سوخت بنزین از ابتدای مهرماه حذف می‌شود اما استفاده از کارت سوخت با طراحی متفاوت نسبت به بنزین، در سوختگیری خودروهای گازوئیل سوز ادامه خواهد داشت.
 قرارداد ۱۰۰۰ میلیارد تومانی مدیریت دارایی‌ها برای تأمین خدمات زیربنایی و روبنایی پروژه‌های شهر پردیس با بانک مسکن امضا شد.
 امیرحسین زمانی‌نیا، معاون بین‌الملل وزیر نفت ایران اداره کنترل دارایی‌های خارجی خزانه‌داری آمریکا (اوفک) را متهم کرد به صورت عامدانه از ابهام‌زدایی درباره محدوده همکاری‌های مجاز بانک‌های اروپایی و سرمایه‌گذاران با ایران خودداری کرده و اقدام به ارعاب بانک‌های اروپایی درباره همکاری با ایران می‌کند.
 رئیس شورای رقابت گفت: چنانچه افزایش قیمت محصولات سایپا بیش از 4/0 درصد باشد،  برخورد لازم انجام خواهد شد.
 


Page Generated in 0/0057 sec