printlogo


کد خبر: 162889تاریخ: 1395/6/9 00:00
اخبار

پرسپولیس در ورزشگاه اختصاصی تراکتور بازی می‌کند
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ می‌گوید مسؤولان تبریزی خواهان برگزاری بازی در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی هستند و اگر شورای تامین تضمین دهد، این بازی در ورزشگاه تراکتور برگزار خواهد شد. به‌ گزارش ‌ایسنا، غلامرضا بهروان، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره محل برگزاری دیدار تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی گفت‌: خیلی وقت است که درگیر این موضوع هستیم. الان مسؤولان محلی و استانی عنوان کرده‌اند که این بازی در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی برگزار شود. ما هیچ مشکلی از این بابت نداریم. این حق مردم تبریز است که بازی در تبریز برگزار شود. مشروط بر اینکه شورای محترم تامین استان تضمین‌های لازم را بدهد تا ما بتوانیم بازی را در آنجا برگزار کنیم. ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی فقط گنجایش 5 هزار نفر را دارد و باید در این زمینه هم بررسی‌های لازم صورت گیرد.

حدادی امروز در آمریکا  فردا در آلمان
ملی‌پوش پرتاب دیسک کشورمان برای درمان مصدومیت خود راهی آلمان می‌شود. به گزارش تسنیم، احسان حدادی پس از بازی‌های المپیک 2016 ریو به ایران نیامد تا شایعاتی درباره عدم بازگشت او به کشور مطرح شود. این مساله بازتاب‌های مختلفی در رسانه‌ها داشت و حتی عنوان شد حدادی به دلیل برخی مشکلات شخصی دیگر به ایران بازنخواهد گشت اما مجید کیهانی، رئیس فدراسیون دوومیدانی این موضوع را تکذیب و اعلام کرد دارنده مدال نقره پرتاب دیسک المپیک 2012 لندن به ایران بازمی‌گردد، البته به نظر می‌رسید این تکذیب کیهانی برای برخی منتقدان کافی نبود! شرایط به وجود آمده واکنش حدادی را نیز به دنبال داشت و او با انتشار بیانیه‌ای موضوع عدم بازگشت به ایران را رد کرد. حدادی که پس از المپیک 2016 ریو به آمریکا سفر کرده، امروز راهی آلمان می‌شود تا به معالجه مصدومیتش بپردازد.

گزارش سایت‌های شرط‌بندی فوتبال به پلیس فتا ارائه شد
حراست فدراسیون فوتبال گزارشی از سایت‌های شرط‌بندی این رشته ورزشی را به پلیس فتا برای برخورد قانونی ارائه کرد. به گزارش فارس، غلامحسین حمیسی، رئیس حراست فدراسیون فوتبال اعلام کرد گزارش کاملی از سایت‌های اصلی شرط‌بندی در فوتبال را به پلیس فتا ارائه کرده‌ایم تا از طریق مراجع قانونی با این سایت‌ها برخورد شود. وی ادامه داد: در صورتی که بتوانیم سایت‌های اصلی را مسدود کنیم، سایت‌های فرعی و زیرشاخه، خود به خود تعطیل خواهند شد. البته سرور برخی از این سایت‌ها در خارج کشور قرار دارد که فدراسیون فوتبال با این سایت‌ها به طور قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد.

خبر خوب برای پرسپولیسی‌ها درباره امید عالیشاه
آسیب‌دیدگی امید جدی نیست و می‌تواند با قرمزها تمرین کند. امید عالیشاه با حضور در تمرین پرسپولیس به شایعات درباره مصدومیت سنگینش پایان داد. او در بازی روز یکشنبه پرسپولیس از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و لنگان‌لنگان زمین را ترک کرد. عالیشاه دیروز اما در تمرین قرمزها حاضر شد تا معاینات پزشکی روی پای او صورت بگیرد. این تست‌ها نشان داد مصدومیت او جدی نیست و می‌تواند بزودی تمریناتش را از سر بگیرد.

برانکو و رو کردن پدیده‌ای دیگر
پرسپولیس در دیدار دوستانه‌ای که با 7 گل به پیروزی رسید یک پدیده جوان دیگر رو کرد که آینده درخشانی در انتظارش است. به گزارش شفقنا ورزشی، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس نشان داده است اعتقاد زیادی به بازیکنان جوان دارد و تفکرات او می‌تواند بهترین انگیزه برای درخشش ستاره‌های جوان باشد. محمد انصاری بهترین مثال در این زمینه است؛ بازیکنی که جواب اعتماد برانکو را داد و یکی از بهترین بازیکنان ایران در پست خود به شمار می‌آید. حمید طاهرخانی، بازیکن جوان دیگری است که برانکو می‌خواهد او را با بازی دادن در پرسپولیس به فوتبال ایران معرفی کند. طاهرخانی، کاپیتان جوانان پرسپولیس است و برانکو در دیدار برابر پرسپولیس قائمشهر برای نخستین‌بار به این بازیکن جوان بازی داد. طاهرخانی جواب اعتماد برانکو را بخوبی داد و توانست 2 گل به ثمر رساند تا سرمربی سرخپوشان را امیدوار به آینده کند. این احتمال زیاد است که برانکو در ادامه فصل به او بازی دهد البته پرسپولیس با تراکم بازیکن مواجه شده و چه‌بسا در فصل جاری فرصت بازی به این بازیکن جوان نرسد.
 


Page Generated in 0/0074 sec