printlogo


کد خبر: 162914تاریخ: 1395/6/9 00:00
اخبار

رجوی به دست منافقین کشته شده است
وزیر دادگستری گفت: مسعود رجوی به دست منافقین کشته شده است. به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد افزود: منافقین آنقدر خبیث و لعین هستند که حتی فرمانده تروریست خود را نیز می‌کشند و سپس عنوان می‌کنند رجوی کشته شد و به هم تسلیت می‌گویند.  وی اظهار کرد: سوال ما این است که رجوی کجا کشته شد، کجا مرد و قبرش کجاست؟  وزیر دادگستری اضافه کرد: منافقین حاضر هستند برای اینکه به جنایت‌ها و توطئه‌های خود ادامه دهند کثیف‌ترین نقشه‌ها را اجرا کنند و حاضرند رئیس خود را زنده‌به‌گور کنند تا برای یک روز بیشتر به جنایت‌های خود ادامه دهند.  حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی افزود: منافقین دست از خیانت خود برنداشته‌اند و درباره موضوع هسته‌ای به دروغ علیه ملت ایران پرونده‌سازی کردند چراکه از همان ابتدا، جاسوس صدام و سپس جاسوس آمریکا و اسرائیل شدند.  وی همچنین تصریح کرد: منافقین هنوز به مجازات و قهر این ملت گرفتار نشده و سزای اعمال خود را ندیده‌اند.  وزیر دادگستری یادآور شد: 40 سال است منافقین علیه ملت ایران خیانت می‌کنند و بزرگان و فرزندان این کشور را به خاک و خون می‌کشند.  حجت‌الاسلام پورمحمدی با بیان اینکه منافقین روزی با صدام ملعون پیوند خوردند و هزاران نفر از مردم ایران را با جاسوسی‌های خود به شهادت رساندند، ادامه داد: در واقع آنها با این اقدام خود برخی از عملیات رزمندگان ما را ناکام و فرزندان و دلیران مملکت را شهید کردند. در نهایت نیز در عملیات مرصاد به لطف خدا بخشی از آنها تار و مار شدند و مابقی به آغوش اربابان خود بازگشتند.

ادعای جدید سفیر عربستان در عراق علیه ایران
بعد از درخواست رسمی وزارت خارجه عراق از عربستان برای تغییر سفیر خود در بغداد، سفیر سعودی مدعی شد ایران پشت پرده این اقدامات قرار دارد. به گزارش تسنیم، «ثامر السبهان» سفیر عربستان در عراق که بغداد رسما خواستار تغییر وی شده است، در مصاحبه با عکاظ مدعی شد ایران پشت‌پرده این درخواست قرار دارد. السبهان در این مصاحبه با اعلام اینکه این اقدام نخستین‌بار در دنیای عرب صورت می‌گیرد، گفت دولت عراق «تحت فشار گروه‌های تحت حمایت ایران قرار دارد». روز یکشنبه وزارت خارجه عراق طی درخواستی رسمی از عربستان خواست سفیر خود را در بغداد تغییر دهد. این درخواست عراق بعد از هشدار به ثامر السبهان، سفیر عربستان در بغداد صورت گرفت. وزارت خارجه عراق و دیگر گروه‌های سیاسی این کشور بارها به دخالت سفیر سعودی در امور داخلی عراق اعتراض کرده‌اند. وزارت خارجه عراق معتقد است اظهارات السبهان از حد اختیارات دیپلماتیک وی فراتر رفته است.

روحانی به جای حل مشکلات به فکر انتخابات سال ۹۶ است
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی می‌گوید رئیس‌جمهور به جای حل مشکلات کشور، به فکر انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶ است. حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به عملکرد دولت در حوزه اقتصادی، اظهار کرد: دولت در کنترل تورم اقدامات خوبی داشته اما وضعیت اقتصادی کشور از جمله حاکم بودن رکود حاکی از عملکرد نادرست دولت است. وی افزود: قرار بود شعارهای رئیس‌جمهور محقق  و ظرف 100 روز مشکلات اقتصادی برطرف شود که متأسفانه ملت کماکان منتظر تحقق این شعارهاست. نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت، نتوانست شعارهای روحانی را محقق کند، تأکید کرد: در حال حاضر وضعیت اقتصادی در کشور شرایط خوبی ندارد و دولت باید فکری برای این شرایط می‌کرد. فولادگر در ادامه عنوان کرد: متأسفانه به‌نظر می‌رسد با نزدیک ‌شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری، آقای روحانی به‌خاطر انتخابات حالت محافظه‌کارانه را در پیش گرفته و به جای حل مشکلات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در فکر انتخابات است. وی افزود: اگر دولت همین روند را ادامه دهد، مطمئن باشد سرانجام خوشی در انتظارش نیست.
 


Page Generated in 0/0090 sec