printlogo


کد خبر: 162934تاریخ: 1395/6/10 00:00
اخبار

پرسپولیس، با 3 تایی کردن استقلال فاتح اولین داربی شد
تیم جوانان پرسپولیس برنده دیدار با رقیب سنتی‌شان یعنی استقلال شد. تیم‌های جوانان پرسپولیس و استقلال تهران روز گذشته در داربی معروف پایتخت به مصاف  هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری 3بریک جوانان پرسپولیس خاتمه پیدا کرد. گلزنان تیم پرسپولیس در این دیدار ارسلان آزادی، محمد نوری و سینا مهدوی بودند و تک‌گل استقلال نیز توسط پویا بالی‌قشنگ به ثمر رسید.  این نتیجه در حالی به دست آمد که داربی بزرگسالان این 2 تیم هم در هفته ششم لیگ برتر برگزار می‌شود. امروز چهارشنبه نیز تیم‌های امید استقلال و پرسپولیس مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

حق پخش در مجلس رأی نیاورد
سیداحسان قاضی‌زاده‌هاشمی، عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه مجلس شورای اسلامی خبر داد که موضوع حق‌پخش از برنامه ششم توسعه با یک رأی اختلاف از بین پیشنهادهای دولت حذف شده است. نماینده فریمان و عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه در مجلس شورای اسلامی در این باره گفت: «موضوع پرداخت حق‌پخش تلویزیونی به ورزش که در برنامه ششم توسعه آماده است، در کمیسیون فرهنگی با یک اختلاف رأی نیاورد و این موضوع از پیشنهادهای دولت حذف شد».  قاضی‌زاده در توضیح بیشتر این ماجرا گفت: «نمایندگان صداوسیما که به جلسه آمدند از عدم پرداخت حق‌پخش دفاع کردند. 5-4 نفر هم از مجموعه ورزش کشور در این جلسه بودند که نتوانستند ادله قوی داشته باشند. امیررضا خادم، معاون پارلمانی و مناف هاشمی، معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان و محمدرضا ساکت هم از فدراسیون فوتبال در این جلسه بودند و ادله‌شان را ارائه کردند. این موضوع دوباره در کمیسیون تلفیق مطرح و رأی‌گیری می‌شود. مجموعه ورزش هم باید ادله قوی و پیشنهادهای خود را ارائه دهند تا مورد بررسی قرار بگیرد. اگر ادله آنها قوی باشد، ممکن است در رأی‌گیری تأثیر بگذارد.

افتخاری: فرهاد مجیدی دنبال جای منصوریان نیست
در چند روز گذشته شایعه مهمی درباره استقلال شنیده شده است. اینکه در صورت ادامه ناکامی علیرضا منصوریان، فرهاد مجیدی جایگزین او خواهد شد اما سرپرست جدید باشگاه استقلال این شایعات را تکذیب می‌کند.  سیدرضا افتخاری می‌گوید: «این شایعات به هیچ عنوان صحت ندارد. خود فرهاد هم به دنبال این قصه نیست. زمانی که سرپرست تیم‌ملی فوتبال بودم فرهاد ۱۷ سال داشت که او را به تیم‌ملی آوردیم. چند سال هم پیش من بود و او را کاملا می‌شناسم. فرهاد در حال‌ حاضر، در حال گذراندن دوران مربیگری است و زمانی که دوره‌هایش را به اتمام برساند به کمک ما و تیم‌ملی می‌آید. معتقدم حق او در تیم‌ملی خورده شد. ما تیم‌های زیادی در باشگاه داریم و می‌توانیم هدایت تیم‌های پایه را به او بدهیم. به‌ هر حال فرهاد باید از یک جایی شروع کند و محک بخورد. تا به حال تیمی دستش نبوده و سابقه مربیگری ندارد».

جدایی فان باستن از تیم‌ملی هلند
مارکو فان باستن با انتشار بیانیه‌ای جدایی خودش را از تیم‌ملی هلند تایید و عنوان کرد بزودی در فیفا صاحب مسند خواهد شد. ‌به نقل از گاردین، مارکو فان‌باستن، مهاجم سال‌های نه‌چندان دور فوتبال هلند که به دلیل مشکلات قلبی نمی‌تواند سرمربی هیچ تیمی شود، دستیار دنی بلیند، در تیم‌ملی هلند بود ولی او نیز بعد از دیک ادووکات، دومین مربی است که از سمت خود استعفا می‌دهد.

اعتراف بزرگ مارادونا بعد از ۳۰ سال
اسطوره آرژانتینی فوتبال دنیا بعد از ۳۰ سال راز خود را افشا و اعتراف کرد «جونیور» پسر او است! به گزارش مهر، «دیگو مارادونا» ۳۰ سال پیش و زمانی که در تیم ناپولی ایتالیا بازی می‌کرد، در یک رابطه خارج از ازدواج صاحب پسر شد ولی این فرزند را به رسمیت نشناخت و زیر بار آن نرفت. این در حالی است که در سال ۱۹۹۲ حتی یک دادگاه در ایتالیا مارادونا را به پرداخت نفقه محکوم کرد. در نهایت مارادونا در یک نشست خبری که بتازگی در آرژانتین برگزار شد، اعتراف کرد «جونیور» پسر من است. مارادونا در سال‌های گذشته حتی از انجام آزمایش DNA برای مشخص شدن هویت این پسر خودداری کرده بود. همچنین دیگو جونیور در توئیتر خود در این‌باره نوشت: این یک لحظه احساسی خاص است. ما ۳۰ سال منتظر بودیم.


Page Generated in 0/0074 sec