printlogo


کد خبر: 162989تاریخ: 1395/6/11 00:00
رویدادها

عرفان‌پور در افتتاحیه اردوی «آفتابگردان‌ها»:
«شهرستان ادب» در پی کشف استعدادهای جوان است
مدیر دفتر شعر موسسه شهرستان ادب گفت: یکی از رویکردهای شهرستان ادب، انتخاب و کشف استعدادهای جوان از تمام شهرستان‌های کشور است، بویژه شهرستان‌هایی که کمتر مورد توجه هستند. به گزارش فارس، میلاد عرفان‌پور در افتتاحیه اردوی پسران «آفتابگردان‌ها» عنوان کرد: یکی از برکات این اردوها گسیل شعر انقلاب، به تمام شهرستان‌های کشور است. عرفان‌پور در ادامه تشریح کرد: در پنجمین دوره از دوره آموزشی شعر جوان انقلاب اسلامی، تا به‌حال برای شاعران جوان 2 اردوی آموزشی، چندین نقد تلفنی و مشاوره ادبی، چند نقد مکتوب و ارسال بسته‌های متعدد مطالعاتی صورت گرفته است. گفتنی است، دومین اردو از پنجمین دوره آموزشی شعر جوان انقلاب اسلامی، به نام شهر خرم‌آباد استان لرستان زده شده است. افتتاحیه این اردو که ویژه برادران است، روز سه‌شنبه نهم مرداد 1395 ساعت 17 در شهر خرم‌آباد، در سالن حوزه هنری این شهر کلید خورد.

گیتی معینی، بازیگر پیشکسوت تلویزیون :
بازیگران نقش‌ها را می‌خرند و می‌فروشند!
بازیگر پیشکسوت تلویزیون با اشاره به اینکه پیشنهادی در عرصه تصویر به او نمی‌شود، عنوان کرد که 5 سال است در سریالی بازی نکرده است. به گزارش مهر، گیتی معینی، بازیگر تلویزیون و سینما درباره شرایط فعلی برای بازیگران با بیان اینکه این روزها همه چیز براساس رابطه است، گفت: بازیگران نقش را می‌خرند، می‌فروشند و دیگر افرادی مثل من نمی‌توانیم در این حوزه حضور داشته باشیم. وی با اشاره به اینکه چندی پیش خواسته سکه خود را که دستمزدش از یک سریال بوده است بفروشد، گفت: آن زمان دستیار تهیه‌کننده به من سکه‌ای داده بود که چندی پیش برای فروش آن رفتم اما به من گفتند سکه تقلبی است. معینی با اشاره به اینکه سرپرست خانوار است درباره پیشنهادهای کاری عنوان کرد: من اکنون 5 سال است بیکارم و پیشنهادی ندارم و تنها یک روز در سریال «برادر» بازی کردم.

رضا ناجی در فیلم «چهل کچل»
رضا ناجی، بازیگر سینما و تلویزیون بیان کرد در نیمه اول سال ۹۵ در 2 فیلم سینمایی «نهنگ عنبر ۲» و «چهل کچل» بازی کرده است. به گزارش مهر، رضا ناجی، بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به فعالیت‌های جدید سینمایی خود گفت: در نیمه اول سال ۹۵ در 2 فیلم سینمایی حضور داشتم که اولین اثر فیلم «نهنگ عنبر-سلکشن رویا» به کارگردانی سامان مقدم بود. ناجی همچنین با اشاره به فیلم سینمایی «چهل‌کچل» به کارگردانی صادق صادق‌دقیقی گفت: در این اثر سینمایی نقش کوچکی بازی می‌کنم و بازی من در این فیلم بتازگی آغاز شده است. گروه فیلمبرداری این فیلم در شمال ایران مشغول کار است. من در این فیلم با بازیگرانی چون مریم بوبانی، سوگل طهماسبی، پرهام دلدار، مهدی مهاجری و پژمان بازغی همبازی هستم.

همکاری مجدد عصار با صداوسیما
علیرضا عصار قطعه‌ای به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) برای دفتر موسیقی و سرود رسانه ملی می‌سازد. به گزارش مهر، علیرضا عصار بعد از ۱۱ سال با ساخت قطعه‌ای موسیقایی به سازمان صداوسیما می‌آید. وی آخرین بار سال ۸۴ با دفتر موسیقی و سرود سازمان صداوسیما همکاری داشته و حال پس از سال‌ها دوباره برای ساخت یک اثر به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) به این رسانه بازگشته است.  علیرضا عصار، خواننده، آهنگساز و نوازنده ایرانی است که در دوره‌ای از فعال‌ترین و مطرح‌ترین خواننده‌های پاپ کشور بود ولی در دهه اخیر کمتر در زمینه موسیقی کاری از وی منتشر شده است.

انتشار  طنز موسیقایی با موضوع برجام «من و کاخ سفید یهویی»
قطعه طنز «من و کاخ سفید یهویی» با صدای «علی نصیرنژاد» منتشر شد و در دسترس مخاطبان قرار گرفت. به گزارش تسنیم، موسیقی «من و کاخ سفید یهویی» با شعر، ملودی، تنظیم و صدای علی نصیرنژاد و با موضوع مذاکرات هسته‌ای و رابطه با آمریکا تولید شده است. اثر «من و کاخ سفید یهویی» در دومین جشنواره شعر، موسیقی و سرود ضداستکباری طبس از سوی هیات داوران جشنواره به عنوان اثر برگزیده انتخاب و تندیس جشنواره به «علی نصیرنژاد» اهدا شد.


Page Generated in 0/0063 sec