printlogo


کد خبر: 163002تاریخ: 1395/6/11 00:00
کوتاه و گویا

  ولی مسگری‌نجاتی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 از آمایش تابلوهای ترافیک سطح منطقه به منظور حمل و نقل راحت‌تر شهروندان خبر داد. همچنین به گفته عباس صمدیان، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2، شست‌وشوی، پاکسازی و رنگ‌آمیزی جداول محلات منتخب در منطقه 2 در دستور کار قرار دارد.
  همزمان با اختتامیه جشنواره شهید رجایی که به منظور تجلیل و قدردانی از وزارتخانه‌ها، دستگاه‌های دولتی و اجرایی، کارمندان و مدیران نمونه کشوری در سالن اجلاس سران برگزار شد، از بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان اولین دستگاه برتر در بخش دستگاه‌های برتر وابسته به نهاد ریاست جمهوری قدردانی و به حجت‌الاسلام شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران لوح تقدیر اهدا شد.
  دومین نشست فصلی«سار» (سخن گاه اندیشه‌های راهبر) به همت موزه علوم و فناوری، روز جمعه 12 شهریور با حضور پژوهشگران، اساتید، اندیشمندان، هنرمندان، مدیران و کارآفرینان دارای تجربه‌های نو و خلاقانه در حوزه‌های علم و فناوری در سالن همایش موزه ملی ایران برگزار می‌شود.
  همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، فرهنگسرای مترو با همکاری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه کاریکاتور ایران، 25 کارتون از آثار هنرمندان داخلی و خارجی در ایستگاه متروی شهید بهشتی به نمایش درآورده است که تا 15شهریور پذیرای علاقه‌مندان است.
  سیدمحمدجواد مرتضوی، دبیر علمی بیست‌وچهارمین کنگره سالانه انجمن جراحان ارتوپدی از برگزاری این کنگره از 5 تا 9 مهر ماه در تهران خبر داد.
  دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی «رنگ عشق» به مناسبت 25 سالگی محک با منتخبی از آثار هنرمندان معاصر 12 تا 19 شهریور در گالری رواق هنری برج میلاد برگزار می‌شود و نیمی از عواید حاصل از فروش این آثار به کودکان مبتلا به سرطان تعلق می‌گیرد.


Page Generated in 0/0055 sec