printlogo


کد خبر: 163017تاریخ: 1395/6/11 00:00
سرخط خبر

 فرشید فرحناکیان، وکیل دادگستری گفت: «هیات عالی نظارت بر منابع نفتی» در مصوبه دولت به یک موضوع تشریفاتی، بی‌فایده، خنثی و بی‌اثر تبدیل شده است.
 هیات وزیران با لغو تسری مصوبه همسان‌سازی حقوق و مزایای مدیران عامل و اعضای هیأت‌مدیره بانک‌های دولتی به بیمه ایران موافقت کرد.
 عبدالحمید قدیمی، دبیر انجمن ریخته‌گری طلب قطعه‌سازان از خودروسازان را حدود 1700 تا 2 هزار میلیارد تومان برشمرد.
  «محمد بارکیندو» دبیرکل اوپک دوشنبه هفته آینده وارد تهران خواهد شد. پیوستن و همراهی ایران با طرح «فریز» نفتی از مهم‌ترین محورهای گفت‌وگوی او با بیژن زنگنه است.
 فرشاد مقیمی، معاون برنامه‌ریزی صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی با اعلام معافیت ۱۳ساله مالیاتی واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی، از احداث شهرک‌های صنعتی ویژه اصناف خبر داد.
 امیر هامونی، مدیرعامل فرابورس ایران از راه‌اندازی تابلوی شرکت‌های کوچک و متوسط (SME Market) با حمایت سازمان بورس و اوراق بهادار در آینده نزدیک خبر داد.
 ایران و پاکستان با امضای یادداشت تفاهمی موافقت اصولی خود را با گشایش کانال‌های بانک‌های مرکزی 2 کشور به منظور انجام مبادلات تجاری اعلام کردند.
 علیرضا بزرگی، رئیس سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی تهران گفت: تعداد زیادی از مهندسان کشاورزی به‌دلیل نبود امکان جذب در بازار کار کشور در کنار دیگر کشاورزان و سرمایه‌گذاران ایران، جذب کشورهای استرالیا، نیوزیلند و کانادا می‌شوند.
 محسن ضرابی، رئیس اتاق ایران و عمان گفت: خط کشتیرانی باری و مسافری مستقیم بندرعباس و قشم با بندرهای صحار و خصب و خطوط پروازی مستقیم فعال شد.
 نرخ تورم مواد غذایی از 3/53 درصد در مرداد 1392 به 8/8 درصد در مرداد امسال کاهش یافت.
 2 تاکسی هوایی شامل مسیرهای بندرعباس- ابوموسی و بندرعباس- جاسک برای جابه‌جایی مسافران عادی راه‌اندازی شد.
 سازمان ملی استاندارد، ماست موسیر با نام تجارتی بادیه و آبمیوه با نام تجارتی نل را غیراستاندارد اعلام کرد.
 


Page Generated in 0/0050 sec