printlogo


کد خبر: 163046تاریخ: 1395/6/13 00:00
رویدادها

تخلف ادامه‌دار سینماتیکت در فروش بلیت «فروشنده»
با وجود مخالفت مدیرکل سینمای حرفه‌ای، سینما تیکت همچنان به تخلف خود ادامه می‌دهد و بلیت سینماهای مدرن فیلم «فروشنده» را با قیمت 12 و 15 هزار تومان ارائه می‌دهد. به گزارش فارس، فیلم سینمایی «فروشنده» با مدت زمانی طولانی 125 دقیقه، یک سانس از سالن‌های سینما کم می‌کند و همین امر باعث شد تا سازندگان فیلم براساس آیین‌نامه قبلی شورای صنفی نمایش بلیت 12 و 15 هزار تومان برای سینماهای مدرن درنظر بگیرند. اما با درخواست سازندگان اثر و پخش‌کننده باز هم در سایت سینما تیکت که تنها سایت خرید بلیت آنلاین سینماست تخلف صورت می‌گیرد به نحوی که همچنان بلیت‌های سینماتیکت با قیمت 12 هزار تومان در روزهای عادی ارائه می‌شود و در روزهای تعطیل 15 هزار تومان است. محمدرضا فرجی، مدیر کل سینمای حرفه‌ای هم درباره قیمت بلیت فیلم گفت: بلیت فیلم فروشنده با قیمت معمول و مصوب شورای صنفی نمایش که در حواله سینماها نیز قید شده است، به مخاطبان عرضه می‌شود. حال باید دید
مدیر کل سینمای حرفه‌ای با سایت سینماتیکت که زیر نظر موسسه سینما شهر اداره می‌شود چگونه برخورد می‌کند. این سایت همچنان به تخلف خود ادامه می‌دهد و خرید بلیت از طریق این سایت همچنان 12 هزار تومان در روزهای عادی و 15 هزار تومان در روزهای تعطیل است.

پخش «سال‌های حادثه» در هفته دفاع‌مقدس
سریال «سال‌های حادثه» با موضوع انقلاب و ترورهای دهه 60 در هفته دفاع‌مقدس پخش می‌شود. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد آزادی‌مهربانی، تهیه‌کننده گفت: «سال‌های حادثه» به کارگردانی سعید چاری برشی کوتاه از دهه اول انقلاب است و به حوادث مختلفی از جمله ترورها و بمب‌گذاری‌های اوایل انقلاب توسط منافقین تا زمان ارتحال حضرت امام می‌پردازد. وی ادامه داد: این روزها برخی با ایجاد هجمه‌ای عجیب درباره اعدام‌های دهه 60 با مظلوم‌نمایی قصد دارند بر جنایات منافقین سرپوش بگذارند. تهیه‌کننده این سریال با اشاره به اینکه «سال‌های حادثه» در پی نمایان‌سازی گوشه‌ای از جنایات منافقین است، ادامه داد: داستان این فیلم درباره کودکی است که پدرش در درگیری‌های اوایل انقلاب مفقود شده است و قصد دارد حضرت امام را از نزدیک ببیند. نامه‌ای برای ایشان می‌نویسد و حضرت امام(ره) نیز جواب نامه را می‌دهند و می‌فرمایند به جماران بیاید تا همدیگر را ملاقات کنند. در حین این سفر کودک با مردی ضدانقلاب از گروه مجاهدین خلق مواجه شده و دچار حوادث عجیبی می‌شود. در این فیلم صحنه‌های اکشن بسیار زیادی از ترور روحانیان و بمب‌گذاری در میادین اصلی شهر به تصویر کشیده شده است. در چند سکانس هم واکنش حضرت امام(ره) درباره این خرابکاری‌ها را به تصویر کشیدیم. قرار است در هفته دفاع‌مقدس امسال این فیلم به نمایش در‌آید.

ایوبی به دیدار «قاتل اهلی» رفت
رئیس سازمان سینمایی از پشت صحنه فیلم سینمایی «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی بازدید کرد. به گزارش تسنیم، حجت‌الله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی روز چهارشنبه 10 شهریورماه در لوکیشن بیمارستان فیلم «قاتل اهلی» حضور یافت و در جریان روند فیلمبرداری قرار گرفت. وی در این بازدید درباره مسائل مختلف سینما دقایقی با مسعود کیمیایی و منصور لشکری‌قوچانی، تهیه‌کننده فیلم صحبت کرد. فیلمبرداری «قاتل اهلی» طبق برنامه‌ریزی قبلی بزودی به پایان می‌رسد. این روزها بهرام دهقانی مشغول مونتاژ فیلم است تا هرچه سریع‌تر مراحل فنی نیز به پایان برسد. قرار است نخستین نمایش فیلم در جشنواره سی‌وپنجم فجر باشد.

درگذشت بازیگر جوان سریال «معمای شاه»
نیلوفر خرم‌نیک، بازیگر سریال «معمای شاه» که نقش لیلی امیرارجمند را در این سریال بازی کرده بود درگذشت. به گزارش فارس، نیلوفر خرم‌نیک بازیگر سریال «معمای شاه» که نقش لیلی امیرارجمند را در این سریال بازی کرده بود درگذشت. علت دقیق درگذشت این بازیگر هنوز مشخص نشده اما وی روز پنجشنبه برای عمل جراحی به بیمارستان مراجعه کرده بود که حین عمل جراحی درگذشت. بازی‌ نیلوفر خرم‌نیک در سریال معمای شاه در قسمت‌های آتی پخش خواهد شد.
 


Page Generated in 0/0052 sec