printlogo


کد خبر: 163048تاریخ: 1395/6/13 00:00
اخبار

کارینیو: راه‌های نفوذ ایران را بسته بودیم
سرمربی تیم‌ملی فوتبال قطر پس از شکست تیمش برابر ایران گفت: از هواداران تیم‌ملی فوتبال قطر عذرخواهی می‌کنم و برای این شکست متاسف هستم. دنیل کارینیو پس از شکست تیم‌ملی فوتبال قطر برابر ایران به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: به ایران به خاطر این پیروزی تبریک می‌گویم. البته به بازیکنان خودمان هم تبریک می‌گویم. از هواداران تیم‌ملی قطر هم عذرخواهی می‌کنم. برای این باخت متاسف هستیم. امیدوارم در آینده بهترین عملکرد را داشته باشیم. وی افزود: 2 تیم همدیگر را بخوبی آنالیز کرده و فضا را هم بسته بودند. نمایش هر دو تیم بسیار نزدیک به هم بود. ایران قصد داشت از توپ‌های بلند استفاده کند که ما راه آنها را بستیم. با این حال هر دو تیم تلاش کردند و ما در دقایق آخر اشتباه کردیم و گل خوردیم. دنیل کارینیو درباره اتلاف وقت توسط بازیکنانش گفت: من در طول بازی چنین موردی را مشاهده نکردم و نمی‌دانم درباره چه چیزی صحبت می‌کنید. سرمربی تیم‌ملی قطر در پاسخ به پرسش یک خبرنگار قطری که آیا فکر نمی‌کنید مهاجم ایران روی گل اول در آفساید بود، گفت: دروازه‌بان ما خودش توپ را تقدیم مهاجم ایران کرد، ضمن اینکه زاویه دید کمک داور هم خوب بود. وی درباره اتفاقاتی که در دقایق پایانی رخ داد، افزود: بازی در مجموع عادی بود و شاید بازیکنان 2 تیم کمی خشن بودند.

پاداش پیروزی مقابل قطر  پرداخت شد
رئیس فدراسیون فوتبال و مدیر سازمان تیم‌های ملی در هتل محل اقامت تیم‌ملی حاضر شدند و برد تیم‌ملی را به آنها تبریک گفتند. به نقل از سایت رسمی فدراسیون؛ به دنبال حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون و محمدرضا ساکت رئیس سازمان تیم‌های ملی در هتل تیم‌ملی و تبریک به ملی‌پوشان، پاداش دیدار برابر قطر یک روز پس از برگزاری این دیدار و طبق مصوبه فدراسیون فوتبال پرداخت شد.

مسی: من کسی را فریب نداده‌ام
کاپیتان تیم‌ملی آرژانتین پس از انجام اولین بازی‌اش برای آلبی‌سلسته بعد از خداحافظی موقت با این تیم، تأکید کرد کسی را فریب نداده است. مسی به شبکه پوبلیکای آرژانتین گفت: من از اینکه دوباره به تیم‌ملی بازگشته‌ام، بسیار خوشحالم اما زمانی که گفتم می‌‌خواهم تیم‌ملی را ترک کنم هدفم فریب دادن کسی نبود بلکه آن موقع احساس کردم که باید فوتبال ملی را کنار بگذارم. اتفاقی که در فینال کوپا آمه‌ریکا رخ داد (شکست آرژانتین برابر شیلی) بسیار ناراحت‌کننده بود اما پس از آن فرصت داشتم که بهتر فکر کنم.  مسی افزود: من با بائوسا (سرمربی جدید تیم‌ملی آرژانتین) و برخی افراد دیگر صحبت کردم و آنها به من برای گذر از این مقطع کمک کردند.

پلیس به خانه «قیصر» حمله کرد
پلیس برای کشف مدارک مربوط با پرونده فساد در پروسه ارائه امتیاز میزبانی جام‌جهانی ۲۰۰۶ به آلمان، خانه اسطوره فوتبال ژرمن‌ها را بازرسی کرد.  به گزارش تسنیم، خانه فرانتس بکن‌باوئر روز پنجشنبه به منظور کشف مدارکی مربوط با پرونده فساد ژرمن‌ها برای کسب امتیاز میزبانی جام‌جهانی 2006 توسط پلیس بازرسی شد. «قیصر» یکی از مظنونان پرونده‌ای است که در آن به تخلفاتی مانند پولشویی و اختلاس چندین میلیون یورویی رسیدگی می‌شود. اخیراً فاز گسترده‌ای از فساد‌های صورت گرفته در فیفا فاش و تایید شده است اسطوره تیم‌ملی آلمان که با این تیم قهرمان جام‌جهانی شد، یکی از 4 مقام فوتبال کشورش است که توسط دادستانی مدعی‌العموم سوییس مورد بازجویی قرار گرفته است. در راستای همین بازجویی‌ها، منزل بکن‌باوئر در اتریش با حکم قضایی دادستان فدرال سوییس مورد بازرسی قرار گرفت و در همین حال دادستان مدعی‌العموم سوییس تایید کرده که روند رسیدگی به تخلفات احتمالی ستاره پیشین ژرمن‌ها و 3 تن دیگر از کمیته برگزاری جام‌جهانی 2006 در آلمان آغاز شده است. این 4 نفر به کلاهبرداری، پولشویی، سوءمدیریت و اختلاس مربوط به پرداخت غیرقانونی 7/6 میلیون یورو به فیفا در سال 2005 متهم هستند.  دادستانی فدرال سوییس در این باره بیانیه‌ای منتشر کرده که در آن آمده است: روز پنجشنبه جست‌وجو‌ی املاک و جست‌وجو‌های گروهی برای جمع‌آوری مدارک لازم به صورت همزمان در 8 مکان مختلف در اتریش و آلمان صورت گرفت. علاوه بر آن، چند مظنون به وسیله یا از طرف دفتر دادستانی کل سوییس مورد بازجویی قرار گرفتند. بکن‌باوئر که سال 1990 تیم‌ملی آلمان را قهرمان جام‌جهانی کرد، مسؤول گروهی بود که پیشنهاد میزبانی ژرمن‌ها از جام‌جهانی 2006 را به فیفا ارائه کرد.


Page Generated in 0/0059 sec