printlogo


کد خبر: 163077تاریخ: 1395/6/13 00:00
سرخط خبر

 سخنگوی اپراتور تلفن همراه اورنج فرانسه گفت: این شرکت در حال مذاکره با شرکت ارتباطات سیار ایران برای خرید بخشی از سهام این شرکت است.
 علی چگینی، مدیرکل اقتصاد مسکن وزارت راه‌وشهرسازی گفت: بازار معاملات مسکن در ۵ ماه نخست امسال از افزایش
۱۶ درصدی برخوردار بوده در حالی ‌که صدور پروانه‌های ساختمانی در شهر تهران 29 درصد کاهش داشته است.
 فروش بلیت قطارهای رجا حد فاصل ۱۱ تا ۳۰ مهر‌ماه از ساعت ۱۰:۳۰ امروز شنبه به صورت همزمان از طریق اینترنت و مراکز فروش در سراسر کشور آغاز می‌شود.
 علی‌اکبر کریمی، نماینده مردم اراک در مجلس گفت: تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد 7 منطقه آزاد تجاری و صنعتی به هیات رئیسه مجلس ارائه شد.
 شرکت‌ هواپیمایی انگلیسی «بریتیش ایرویز» از پنجشنبه گذشته پروازهای مستقیم خود از لندن به تهران را از سرگرفت و اعلام کرد 6 روز در هفته از فرودگاه «هیثرو»ی لندن به تهران پرواز خواهد داشت.
 احمد خدابخشی، عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه ششم با بیان اینکه دولت متن ۲ هزار صفحه‌ای اسناد برنامه را به صورت غیررسمی به مجلس تحویل داده است، نسبت به تحقق پیش‌بینی جذب سالانه ۴۵ میلیارد دلار سرمایه‌ خارجی در این برنامه ابراز تردید کرد.
 نعمت‌الله رضایی، معاون برنامه‌ریزی و امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی نهاد ریاست‌جمهوری از برنامه دولت برای اشتغالزایی روستایی خبر داد و گفت:
۴۳ هزار میلیارد ریال برای ایجاد ۱۷۳هزار شغل روستایی اختصاص می‌یابد.
 بانک جهانی گزارش داد: ایران در سال ۲۰۱۴ حدود ۱۶۴۴ مترمکعب آب شیرین تجدیدپذیر برای هر نفر داشته در حالی که در سال ۱۹۶۲ این مقدار ۵۵۷۰ متر مکعب بوده است؛ یعنی در حدود نیم قرن، حدود ۴ هزار مترمکعب از آب‌های تجدیدپذیر ایران کم شده است.
 در جریان سفر وزیر تجارت و سرمایه‌گذاری استرالیا به تهران، دفتر آسترید(کمیسیون تجارت خارجی استرالیا) در ایران افتتاح خواهد شد.
 محمدسعید ایزدی، مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری گفت: ۳۰ درصد مساحت شهرهای کشور نیازمند طرح بازآفرینی است و ۱۹ میلیون نفر از جمعیت کشور در بافت‌های فرسوده یا حاشیه ‌شهرها زندگی می‌کنند.
 


Page Generated in 0/0054 sec