printlogo


کد خبر: 163080تاریخ: 1395/6/13 00:00
اخبار

سیلاب مردم مازندران و گلستان را گرفتار کرد
مرگ 4 نفر بر اثر سیل و صاعقه در گلستان
3 عضو یک خانواده در گلستان به دلیل سقوط در رودخانه  و یک زن به دلیل برخورد صاعقه جان‌شان را از دست دادند. ناصر چرخساز، رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر با اشاره به وقوع سیل در 3 استان گیلان، مازندران و گلستان گفت: این سیل در 7 شهرستان کلاله، آق‌قلا، بهشهر، شاهرود، بندرگز، کردکوی و گرگان خسارتی را برجای گذاشت. وی خاطرنشان کرد: 3 عضو یک خانواده  در روستای آق‌لر در کلاله  به دلیل سقوط در رودخانه جانشان را از دست دادند.  به گفته چرخساز، یک زن نیز در روستای قزلجه شهرستان آزادشهر بر اثر اصابت صاعقه جان خود را از دست داد.
 قطع برق در مازندران
همچنین مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری مازندران از خسارات باران به شهرهای محمودآباد، آمل، بابل، قائمشهر، سوادکوه شمالی و ساری خبر داد. احمدی، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به خسارت‌های وارده به زیر ساخت‌ها در مازندران بیان داشت: برخی شهرهای مازندران از جمله مناطقی در شهرستان نوشهر، دچار قطعی برق شدند. وی خاطرنشان کرد: علاوه بر بارش باران، تندبادی با سرعت 90 تا 110 کیلومتر این شهرها را در نوردید و باعث شکسته شدن شیشه‌ها، قطع برق و تخریب نمای ساختمان‌ها شد.

واژگونی اتوبوس با 3 کشته و 42 زخمی
معاون عملیات سازمان امداد و نجات از کشته شدن 3 نفر و مصدومیت 42 مسافر بر اثر واژگونی اتوبوس خبر داد. شاهین فتحی، معاون عملیات سازمان امداد و نجات از واژگونی یک دستگاه اتوبوس خبر داد و به باشگاه خبرنگاران گفت: بامداد روز جمعه بر اثر بارش باران و لغزندگی جاده، یک دستگاه اتوبوس با 45 سرنشین در جاده شهررضا به اصفهان واژگون شد. معاون عملیات سازمان امداد و نجات افزود: در این حادثه 3 نفر در دم جان باخته و 42 سرنشین دیگر مجروح شدند. به گفته وی، از مجروحان حادثه11 نفر به مراکز درمانی منتقل و بقیه به صورت سرپایی مداوا شدند.

بازداشت 10 کارمند گمرک پرویزخان
۱۰ نفر از کارکنان گمرک پرویزخان کرمانشاه به دلیل ارتکاب تخلفات گسترده توسط نیروهای اطلاعاتی بازداشت و روانه زندان شدند. به گزارش تسنیم، تاکنون 10 نفر از کارکنان گمرک پرویزخان کرمانشاه به دلیل تخلفات گسترده گمرکی دستگیر شده‌اند و طبق اطلاعات به‌دست آمده با توجه به حجم بالای تخلفات روی داده، تعداد دستگیرشدگان افزایش می‌یابد. به گفته برخی منابع، این افراد در سال‌هایی که به تخلفات گوناگون در گمرک پرویزخان مشغول بوده‌اند بیش از 15 هزار میلیارد تومان از حقوق دولتی را تضییع کرده‌اند.  یکی از اتهامات این افراد تسهیل در قاچاق بیش از 800 تن الکل سفید به داخل کشور بوده است.


اعلام آمادگی شهرداری برای شفاف‌سازی پرونده املاک
شهرداری تهران از اعلام آمادگی سازمان مردم‌نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت درباره ورود به موضوع پرونده املاک در تعاونی مسکن برای واگذاری به کارکنان شهرداری تهران استقبال کرد.  به گزارش «وطن امروز» در بخش‌هایی از نامه شهرداری تهران خطاب به احمد توکلی، رئیس هیأت‌مدیره سازمان مردم‌نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت آمده است: به دنبال مطلب منتشر شده مبنی بر اعلام آمادگی آن نهاد مردمی درباره ورود به موضوع پرونده املاک در تعاونی مسکن، ضمن قدردانی از حسن توجه شما، به عرض می‌رساند شهرداری تهران بدون خط قرمز، آماده رسیدگی همه‌جانبه به موضوع از سوی قوه‌قضائیه، به عنوان یک نهاد قانونی و رسمی است و ورود جنابعالی و مجموعه همراه‌تان را به عنوان نماینده افکار عمومی به پرونده حاضر خیر مقدم گفته و آمادگی خود را برای همکاری و انجام مساعی لازم با مجموعه سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت جهت بررسی همه‌جانبه موضوع اعلام می‌دارد.


Page Generated in 0/0053 sec