printlogo


کد خبر: 163105تاریخ: 1395/6/14 00:00
سازمان بازرسی اعلام کرد
نامه هیأت بازرسی، گزارش رسمی سازمان نیست

گروه اجتماعی: سازمان بازرسی کل کشور درباره برخی مطالب منتشر شده در سایت‌های خبری در زمینه عملکرد شهرداری تهران در تأمین مسکن کارکنان و مدیران شهرداری توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش مهر، در بخش‌هایی از توضیحات سازمان بازرسی کل کشور آمده است:
برابر اصل ۱۷۴ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ماده یک قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور، نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین در دستگاه‌های اداری جزو وظایف این سازمان است به‌طوری که همه ساله، برنامه‌های بازرسی برای دستگاه‌های اجرایی در سطح کشور پیش‌بینی و توسط بازرسان این سازمان انجام می‌شود که یکی از این مجموعه‌ها، شهرداری تهران، سازمان‌ها و شرکت‌های تابع آن است.
روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور در ادامه افزود: بازرسی امور وزارت کشور و شهرداری‌های این سازمان، از تاریخ 4/2/95 در سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران مستقر شده و عملکرد آن سازمان را در تأمین مسکن کارکنان و مدیران شهرداری مورد بررسی قرار داده است.
هیأت بازرسی مستقر در شهرداری تهران با توجه به مقررات این سازمان، ‌اقدام به بررسی موضوع و تطبیق آن با قوانین، مقررات، احصای ابهامات و اشکالات در نحوه واگذاری املاک از مدیران مربوط به شهرداری تهران کرده و مراتب را طی نامه رسمی از آنها سوال کرده است. بنابراین آنچه در برخی سایت‌ها  به‌عنوان گزارش سازمان نام برده شده، فقط نامه‌ 2 صفحه‌ای دریافت دفاع هیأت بازرسی، خطاب به مدیران شهرداری تهران به‌منظور پاسخ به اقدامات خود درباره واگذاری املاک شهرداری تهران بوده و این نامه گزارش نهایی سازمان به حساب نمی‌آید.
روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: نامه هیأت بازرسی به مدیران مرتبط در شهرداری تهران به‌صورت رسمی در پاکت دربسته با درج عبارت «آقای... شخصاً مفتوح نمایند- محرمانه» ارائه شده و حفظ و حراست از نامه برعهده آنها بوده است.
 


Page Generated in 0/0058 sec