printlogo


کد خبر: 163113تاریخ: 1395/6/14 00:00
رویدادها

ساخت سریال انقلابی «نفس» به نیمه راه رسید
تصویربرداری سریال انقلابی «نفس» به نیمه رسیده است و پس از ضبط تصاویر در لوکیشن‌هایی چون خانه، دانشکده و آژانس، اتوبوس دو طبقه، پارک و خیابان، گروه همچنان تصاویر خارجی سریال را ضبط می‌کنند. به گزارش فارس، فرامرز ابوالصدق به عنوان صداگذار به سریال در حال ساخت «نفس» به کارگردانی جلیل سامان پیوست. فرامرز ابوالصدق بتازگی به عنوان صداگذار با پروژه قرارداد امضا کرده است و مراحل فنی «نفس» همزمان با تصویربرداری جلو می‌رود. سومین سریال از سه‌گانه جلیل سامان یک درام پیچیده است که در بستر وقایع سیاسی قبل و بعد از انقلاب روی می‌دهد.  داستان «نفس» درباره جوانی پرشر و شور است که در بحبوحه وقایع انقلاب رازی در زندگی‌اش فاش می‌شود. او برای رسیدن به حقیقت حوادث پیچیده‌ای  را پشت سر می‌گذارد. «نفس» در گروه فیلم و سریال شبکه 3 سیما تهیه می‌شود.

ساخت مستند مدافع حرم توسط عکاس دوران دفاع‌مقدس
بهزاد پروین‌قدس از عکاسان دوران دفاع‌مقدس است که مستند شهید مدافع حرم با عنوان «حلما» را تولید کرد. به‌گزارش فارس، بهزاد پروین‌قدس از عکاسان دوران دفاع‌مقدس است که مستند شهید مدافع حرم با عنوان «حلما» را تولید کرده و در این مستند به زندگی شهید «روح‌الله طالبی‌اقدم» پرداخته است. پروین‌قدس در این باره اظهار داشت: شهید «روح‌الله طالبی‌اقدم» در روز تاسوعای سال 94 در نزدیکی حلب به شهادت رسید و پیکرش بعد از 2 ماه به کشور بازگشت. به همراه دوستان به فرودگاه رفتیم، دختر 40 روزه شهید به نام «حنانه» را هم به مراسم استقبال آورده بودند. صحنه‌های خاصی در این مراسم پیش آمد که در آنجا تصمیم گرفتم مستندی برای این شهید بسازم.  وی ادامه داد: وقتی وارد زندگی این شهید شدیم، دیدیم وی از 12 سالگی محاسبه اعمال داشته، پدرش رزمنده بود و 4 سال از زندگی‌اش را در مناطق جنگی گذرانده. روح‌الله بعد از تحصیل در دانشگاه وارد سپاه شد و دوره تکاوری را گذراند و بعد از اعزام به سوریه در نزدیکی حلب به شهادت رسید.

تمدید نمایشگاه نوشت‌افزار با طرح‌های ایرانی- اسلامی
چهارمین نمایشگاه نوشت‌افزار
ایرانی- اسلامی با عنوان ایران‌نوشت تا ۱۹ شهریور تمدید شد. به گزارش تسنیم، سعید حسینی، مدیرعامل مجمع نوشت‌افزار اسلامی- ایرانی دلیل این تمدید را استقبال کم‌نظیر خانواده‌ها برشمرد و افزود: امسال شاهد استقبال خوبی از نمایشگاه بودیم و بسیاری از خانواده‌ها و مسؤولان فرهنگی نیز درخواست تمدید این نمایشگاه را داشتند؛ به همین منظور با هماهنگی دستگاه‌های مربوط نمایشگاه تا تاریخ
19 شهریور تمدید شد. در این نمایشگاه جدیدترین محصولات نوشت‌افزار با طرح‌های ایرانی- اسلامی به فروش می‌رسد. نمایشگاه ایران‌نوشت از ساعت 10 الی 22 در محل مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب میزبان علاقه‌مندان است.

داوود میرباقری در مراسم یادبود داوود رشیدی در صداوسیما:
امیدوارم مسؤولان ما قدر آدم‌های بزرگ را بدانند
داوود میرباقری در مراسم یادبود داوود رشیدی در صداوسیما گفت: به دلیل روحیاتی که در خود دارم، موضوع مرگ بسیار آزارم می‌دهد. به گزارش تسنیم، کارگردان سریال «رستاخیز» ادامه داد: اصلا فکر نمی‌کنم داوود رشیدی رفته است، آقای رشیدی هست و هنر ایشان تا ابد ماندگار است.  امیدوارم مسؤولان ما قدر آدم‌های بزرگ را بدانند، چرا که رسیدن به تجربه‌ها و اندوخته‌های آنها بسیار دشوار است. مراسم یادبود داوود رشیدی در مسجد بلال سازمان صداوسیما برگزار شد. در این مراسم که با حضور مسؤولان رسانه ملی و هنرمندان تلویزیون و سینما برگزار شد، پرویز پرستویی، بازیگر فیلم سینمایی «بادیگارد» به قرائت متنی که خود نوشته بود پرداخت که در بخشی از آن آمده است: «5 ماه با او در سریال «آوای فاخته» که نقش پدرم را داشت، زندگی کردم و به قدر یک پدر از او آموختم و زوایای وجود نازنینش را شناختم. همان بخشی که هرگز آلزایمر نمی‌گیرد. در آستانه عید هم به دیدارش رفتم و همچنان روح بزرگ او را دیدم. آدم بودن مهم است نه مطرح بودن؛ البته که باور نمی‌کنم و آلزایمری در کار نبود.
 


Page Generated in 0/0055 sec