printlogo


کد خبر: 163146تاریخ: 1395/6/14 00:00
سرخط خبر

 معاون مسکن و ساختمان وزیر راه‌وشهرسازی با بیان اینکه طرح مسکن اجتماعی پس از اتمام طرح مسکن‌مهر کلید می‌خورد، گفت: شروع طرح مسکن اجتماعی منتظر ایجاد ردیف بودجه در دولت و مجلس است که برای سال 95 طرحی با 85 هزار مسکن اجتماعی آماده شده است.
 ایمیدور اعلام کرد: معافیت مالیاتی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس به 7 سال افزایش یافت.
 شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با اعلام وضع خدمات پس از فروش خودرو در سال ۱۳۹۴ خبر داد: شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش خودروهای سبک و سنگین ازجمله آلفاموتور، مرتب خودرو، نیرو خودرو آسیا، کاریزان خودرو، پیشرو شتاب، ماد خودرو دیزل و آکیا نتوانستند حداقل امتیاز لازم را کسب کنند و مردود شدند.
 رئیس سازمان برنامه و بودجه تهران از آغاز سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ از سوم مهر خبر داد و گفت: خانوارهایی که پس از 2 مرحله سرشماری اینترنتی و حضوری غایب باشند به صورت تلفنی سرشماری می‌شوند.
 محمدرضا مقدم، معاون مهندسی، پژوهشی و فناوری وزیر نفت گفت: در حال پیگیری هستیم تا ورود تجهیزات سرچاهی به کشور ممنوع شود.
 علیرضا ناطقی، مدیرکل دفتر تعاونی‌های خدماتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تشکیل موسسه مالی - اعتباری در قالب تعاونی سهامی عام در کشور با موافقت بانک مرکزی خبر داد.
 مصرف بنزین تهران در 5 ماه نخست امسال با 4 درصد رشد نسبت به مدت مشابه پارسال از 2 میلیارد و 148 میلیون و 925 هزار لیتر به 2 میلیارد و 236 میلیون و 904 هزار لیتر رسید.
 تکنولوژی «پرتو آبی» به طور انحصاری و برای نخستین‌بار در خمیردندان‌های
 White Now به کار برده شد. در این خمیردندان برای سفید کردن دندان‌ها، از رنگ‌دانه‌های آبی استفاده شده که پس از یک بار مسواک زدن هم می‌توان اثر آن را مشاهده کرد. کارکرد تکنولوژی پرتو آبی به‌گونه‌ای است که به جای استفاده از مواد ساینده و حذف لایه‌های سطحی روی دندان، تنها با ایجاد حس درخشندگی،‌ سبب سفیدتر شدن دندان‌ها می‌شود. فرمولاسیون این خمیردندان به تاییدیه فدراسیون دندانپزشکان جهان رسیده است و استفاده روزانه از آن آسیبی به مینای دندان نخواهد زد.


Page Generated in 0/0069 sec