printlogo


کد خبر: 163233تاریخ: 1395/6/16 00:00
اخبار

پادووانی با سپاهان فسخ کرد
قرارداد مدافع سپاهان با این تیم فسخ شد. به گزارش ایسنا، لئوناردو پادووانی، مدافع تیم سپاهان قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد. او بعد از مذاکره با این تیم موفق شد قرارداد خود را فسخ کند. به احتمال بسیار زیاد استقلال مقصد بعدی این بازیکن خواهد بود.

محل دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس مشخص شد
دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه اختصاصی باشگاه تراکتورسازی تبریز برگزار می‌شود.
به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ، بنا به درخواست باشگاه تراکتورسازی تبریز  به علت آماده نبودن چمن ورزشگاه یادگار امام(ره) و موافقت شورای تامین استان آذربایجان‌شرقی، برگزاری دیدار بین 2 تیم تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی تبریز از نظر سازمان لیگ فوتبال ایران بلامانع است. لازم به ذکر است، این دیدار در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر روز شنبه 21 شهریور 95 رأس ساعت 17:15 در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی تبریز برگزار می‌شود.

احسان حدادی: هفته آینده به ایران می‌آیم
ملی‌پوش پرتاب دیسک ایران گفت: بعد از 2 عمل جراحی‌ای که داشتم، تا 3 هفته نمی‌توانم راه بروم. به گزارش  فارس، احسان حدادی که از چند ماه قبل از مسابقات المپیک از ناحیه زانو و پا مشکل داشت، روز گذشته زیر تیغ جراحان رفت و حالا باید برای مدتی به استراحت بپردازد. احسان حدادی درباره عمل خود به فارس گفت: خوشبختانه پزشکان از عملم رضایت دارند و به دلیل دردی که وجود دارد، حدود
3 هفته نمی‌توانم راه بروم و باید روی ویلچر باشم. وی درباره آغاز تمریناتش گفت: با توجه به اینکه 2 عمل داشته‌ام، فکر می‌کنم 2 ماه دیگر بتوانم تمریناتم را آغاز کنم و می‌خواهم دوباره با قدرت بازگردم. ملی‌پوش پرتاب دیسک ایران درباره بازگشتش به ایران گفت: تا 4-3 روز باید در آلمان فیزیوتراپی کنم و اوایل هفته آینده به ایران بازمی‌گردم.

تبعیض بین داوران حاضر در المپیک
مراسم تجلیل از مدال‌آوران و برخی ورزشکاران المپیکی ایران درحالی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد که بازهم شاهد تبعیض بین فوتبالی‌ها با سایر رشته‌ها بودیم. به گزارش مهر، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو روز یکشنبه با حضور مسؤولان وزارت ورزش و فدراسیون‌های المپیکی برگزار شد و به درستی از داوران ایرانی قضاوت‌کننده در رقابت‌های فوتبال المپیک بویژه دیدار فینال تقدیر شد. این در حالی بود که برخی داوران ایرانی دیگر هم در المپیک حضور داشتند و قضاوت‌های خوبی را هم انجام دادند. محمدابراهیم امامی، تنها داور کشتی ایران در المپیک از دور مقدماتی تا فینال، بسیاری از کشتی‌های حساس سرگروهی و نهایی آزاد و فرنگی را سوت زد و بارها به عنوان قاضی مسابقه، نقش مهم و تاثیرگذاری در پیکارهای المپیک داشت. بیش از ۵۰ داور مسؤولیت قضاوت رقابت‌های کشتی بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو را برعهده داشتند که محمدابراهیم امامی تنها داور ایرانی بود که با حضور در لیست نهایی اتحادیه جهانی کشتی به قضاوت در این رویداد بزرگ پرداخت. تبعیض بین فوتبال و سایر رشته‌ها این‌بار به داوران هم رسید و در حالی که امامی قضاوت‌های خوب و پرتعدادی را در المپیک انجام داد اما برای تقدیر دیده نشد.

ورود چینی‌ها به جنجال بازی ایران- قطر
چینی‌ها به ماجرای درگیری بازی ایران- قطر وارد و خواهان برخورد AFC با مسببین اتفاقات آن دیدار شدند. یک سایت چینی در آستانه دیدار تیم‌ملی کشورشان مقابل ایران در یک گزارش به درگیری‌های بازی ایران و قطر پرداخت و از عدم رسیدگی AFC به اتفاقات این مسابقه گلایه کرد. در این گزارش آمده است: «ورزشگاه آزادی می‌تواند 100 هزار نفر را در داخل خود جای دهد و به یک جهنم برای حریفان ایران تبدیل شود. بالطبع ما اصلا دوست نداریم دیگر اتفاقات بازی ایران و قطر تکرار شود. متاسفانه هنوز ‌ای‌اف‌سی درباره اتفاقات این بازی تصمیمی نگرفته است و ما فقط به دنبال رعایت عدالت هستیم. برای ما هیچ فرق نمی‌کند رای چگونه باشد. ما فقط به دنبال این هستیم فضای مسابقه همچنان وجود داشته باشد».
 


Page Generated in 0/0059 sec