printlogo


کد خبر: 163245تاریخ: 1395/6/16 00:00
سرخط خبر

 3 بانک ایرانی پارسیان، خاورمیانه و سینا موفق به کسب مجوز فعالیت در آلمان شدند و شعباتی را در شهر مونیخ افتتاح می‌کنند.
 امیر خوراکیان، معاون مرکز ملی فضای مجازی گفت: پنجره واحد برای تسهیل گرفتن مجوز‌های لازم برای پیام‌رسان‌های داخلی ایجاد می‌شود.
 رجب سفراف، مدیر مرکز مطالعات ایران معاصر در روسیه با اشاره به اینکه کالاهای ایرانی از لحاظ کیفی مشکلی برای حضور در بازار روسیه ندارد، گفت: ایران تا به امروز اقدامی برای لابی‌کردن در بازار بزرگ روسیه نداشته است اما دیگر کشورها از این طریق کالا عرضه می‌کنند.
 بهرام شکوری، نایب‌رئیس انجمن سنگ‌آهن با بیان اینکه کاهش قیمت‌ها باعث شده حاشیه سود برای واحدهای سنگ آهنی کاهش پیدا کند، گفت: در حال حاضر ۷۰ درصد واحدهای سنگ آهن تعطیل هستند.
 محمدعلی باغستانی، رئیس سازمان حفظ نباتات با اشاره به اینکه برای مبارزه با ملخ آسیایی در منطقه هامون در سطح ملی بسیج عمومی صورت گرفته است، گفت: این ملخ تاکنون در سطح ۵ هکتار از مراتع کشور نفوذ کرده اما پیش‌بینی می‌شود در سطحی بالغ‌بر ۱۳ هزار هکتار گسترش یابد.
 تدوین بسته حمایت از اشتغال پایدار در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار گرفت و جهانگیری از اعضای آن خواست که تا 2 هفته آینده این بسته پیشنهادی را مورد بررسی دقیق قرار دهند.
 رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه موفق شدیم شرکت‌های هواپیمایی را به جهتی سوق دهیم که بتوانند هزینه‌های جاری سوخت خود را بموقع پرداخت کنند، می‌گوید: ایرلاین‌ها شرایط مالی خوبی ندارند و فعلا زمان مناسبی برای اجرای طرح نقدی شدن سوخت ایرلاین‌ها نیست.
 وزیر صنعت، معدن و تجارت از پرداخت حدود ۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات حمایتی به صنایع کوچک و متوسط کشور خبر داد.
 


Page Generated in 0/0051 sec