printlogo


کد خبر: 163254تاریخ: 1395/6/16 00:00
کوتاه و گویا

  دوازدهمین جلسه از سلسله نشست‌های معماری، تکنولوژی و هنر توسط کانون مهندسان معمار دانشگاه تهران با همکاری باغ‌موزه قصر در سالن فرخی‌یزدی این باغ‌موزه برگزار شد.
  محمد احمدی‌بافنده، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از آمادگی کامل این شرکت برای ارائه خدمات مناسب به بازدیدکنندگان نمایشگاه شهر آفتاب خبر داد.
  عبادالله فتح‌اللهی، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از بافت‌های فرسوده منطقه 17 بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت نوسازی و اقدامات انجام شده در این راستا قرار گرفت.
  نمایش و نقد فیلم مستند «شکارچی» به کارگردانی کتایون جهانگیری با حضور اسماعیل میرفخرایی، سیدسلیم غفوری و منتقدان فیلم و کارشناسان و علاقه‌مندان محیط‌زیست در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار شد.
  ناصر امانی، معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران در جلسه مشترک شورای اسلامی شهر تهران با فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی از لغو قانون استخدامی شهرداری تهران در لایحه پیشنهادی دولت انتقاد کرد.
  هادی ذاکری، شهردار منطقه 13 با اشاره به اعلام نتایج ارزیابی 4 ماهه اول سال 1395 از سوی سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران بیان داشت: شهرداری منطقه 13 با کسب امتیاز 6/95 در بین مناطق بیست‌ودوگانه در وضعیت عالی به جهت رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات شهروندان قرار گرفت. همچنین عباس صمدیان، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه 2 از ساماندهی زباله‌گردها و جلوگیری از فعالیت زباله‌گردهای فاقد مجوز قانونی در سطح منطقه 2 خبر داد.
  محمدمهدی گلمکانی، رئیس ستاد محیط‌زیست و توسعه پایدار در نشست دوره‌ای مناطق بیست‌ودوگانه با اشاره به موقعیت حساس منطقه 17 خواستار حضور فعال مدیران و کانون‌های محیط‌زیست محلات منطقه 17 شد و افزود: باید شعار «شهر تازه» را به واقعیت تبدیل کرد که لازمه آن توجه به تنوع زیستی غنی، آب سالم، زمین پاک، هوا و انرژی پاک است.
  نمایشگاهی از آخرین دستاوردهای «هدست‌های واقعیت مجازی» توسط موزه علوم و فناوری با همکاری آزمایشگاه واقعیت مجازی دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیرالدین طوسی برگزار شد.


Page Generated in 0/0103 sec