printlogo


کد خبر: 163300تاریخ: 1395/6/17 00:00
سرخط خبر

 مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: چابهار به عنوان منطقه آزاد اعلام می‌شود که با به صفر رسیدن هزینه لندینگ و اینترکانکشن یک گزینه برای ارتباطات در منطقه باشد.
 رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی از برخورد جدی با کالای قاچاق از اول مهر ۹۵ خبر داد و گفت: از این تاریخ خرید کالای قاچاق و بدون گارانتی دیگر قابل توجیه نیست و اتحادیه به شکایات خریداران گوشی قاچاق بدون گارانتی رسیدگی نمی‌کند.
 محمدرضا محسنی، مدیر عامل سمات گفت: 14 هزار و 750 کد جدید در مرداد امسال صادر شد تا تعداد کد سهامداران بورسی به رقم 8 میلیون و 970 هزار نفر برسد.
 سیدمهدی کلاته‌رحمانی، قائم‌مقام سازمان تعاون روستایی گفت: کشاورزان به دلیل تأخیر در پرداخت‌های دولت بابت خرید تضمینی محصولات‌شان، همواره با مشکل تأمین مالی برای خرید بذر و کود روبه‌رو هستند که کارت‌های اعتباری به شرط برطرف شدن موانع پیش رو بسیار گره‌گشاست.
 ایسنا نوشت: پس از آنکه نرخ عوارض برای خودروهای سواری از ۲۵۰۰ به ۳۰۰۰ تومان افزایش یافت حالا نیز سازمان راهداری اعلام کرده نرخ جدید در آزادراه تهران-پردیس ۳۵۰۰ تومان در نظر گرفته می‌شود.
 بهمن دانایی، دبیر انجمن صنفی صنایع قند و شکر اظهار کرد: عرضه شکر تولیدشده از چغندر قند روز به روز در حال افزایش است و قیمت این محصول به کیلویی کمتر از ۲۷۰۰ تومان در مراکز عمده‌فروشی رسیده است.
 مدیرعامل پارس‌خودرو قیمت خودروی ساندرو استپ‌وی اتومات را 5/52 میلیون تومان و مدل دستی را 5/46 میلیون تومان عنوان کرد.
 سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: در 5 ماه امسال حدود 500 هزار دستگاه خودرو در کشور تولید شده است.
 


Page Generated in 0/0058 sec