printlogo


کد خبر: 163369تاریخ: 1395/6/18 00:00
رئیس مرکز اجراییات راهور هشدار داد
٩ هزار راننده در آستانه ضبط گواهینامه

گروه اجتماعی: پلیس راهور به 9 هزار راننده که  به دلیل تخلفات  گواهینامه آنها در آستانه ضبط قرار دارد هشدار داد. به گزارش ایرنا، سرهنگ احمد کرمی‌اسد، رئیس پلیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا در این‌باره گفت: طبق آمار 4 ماه امسال، گواهینامه حدود 9 هزار راننده در آستانه ضبط قرار گرفته است، به این معنی که این رانندگان به یکی از مراحل محرومیت نزدیک شده‌اند. کرمی‌اسد افزود: این 9 هزار راننده در آستانه ضبط گواهینامه قرار دارند؛ یعنی با ارتکاب یک تخلف منجر به نمره منفی، از ادامه رانندگی محروم می‌شوند.  وی با عنوان این موضوع که محرومیت‌ها
3 گروه هستند، خاطرنشان کرد: این رانندگان اگر در مرحله اول محرومیت باشند، با حداقل یک تخلف که مشمول نمره منفی شود، مستحق ضبط شدن گواهینامه و 3 ماه محرومیت می‌شوند. بخشی هم در مرحله دوم قرار دارند که اگر تخلفی کنند که منجر به دریافت نمره منفی شود، 6 ماه از رانندگی محروم خواهند شد.
رئیس پلیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه تعدادی از رانندگان هم در مرحله سوم محرومیت قرار دارند، گفت: گواهینامه این رانندگان با ارتکاب تخلف منجر به نمره منفی، ابطال می‌شود و پس از یک سال محرومیت، می‌توانند دوباره فرآیند صدور و دریافت گواهینامه را سپری کنند.


Page Generated in 0/0063 sec