printlogo


کد خبر: 163374تاریخ: 1395/6/18 00:00
کوتاه و گویا

  علی حیدری، معاون فرهنگی- اجتماعی شهرداری منطقه 7 درباره اجرای طرح اجتماع‌محور ارتقای کیفیت زندگی بانوان و خانواده در این منطقه اظهار داشت: این طرح با هدف رصد وضعیت زنان و خانواده‌ها و شناسایی مسائل و اولویت‌های آنها در سطح محلات اجرا می‌شود.
  محمد ابویی، مدیرعامل خانه شهریاران جوان در نخستین نشست ملی ایران جوان، عنوان کرد: از سال 90 شاهد روند کاهشی ازدواج در کشور هستیم به گونه‌ای که بیشترین ازدواج در سال90، 891 هزار مورد بوده و آخرین آمار نشان از ثبت
724 هزار ازدواج در سال 93 دارد.
  مجموعه پویانمایی‌بختک، با محوریت مقابله با آسیب‌های رسانه‌های غربی در استودیوی رضوان (هنرهای رقومی بسیج تهران) و از سوی مرکز تخصصی فرهنگی- اجتماعی سازمان بسیج به تولید رسیده است.
  براساس اعلام سازمان پزشکی قانونی کشور حسب هر 100 هزار نفر جمعیت، استان سمنان بیشترین و استان تهران کمترین تلفات حوادث رانندگی در سال 1394 را به خود اختصاص داده‌اند.
 سیدمهدی طباطبایی، معاون فرهنگی- هنری باغ‌موزه دفاع‌مقدس، در مراسم بدرقه کاروان منطقه 10  شهرداری به مناطق عملیاتی غرب کشور بیان داشت: باغ‌موزه دفاع‌مقدس با بهره‌گیری از راویان مطلع و آموزش‌دیده به همراه راویان مجربی که آن دوران را تجربه کرده‌اند در تلاش است تا  انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع‌مقدس به‌خوبی به نسل جدید منتقل شود.
  برنامه کتابخوانی دسته‌جمعی ویژه کودکان و نوجوانان با هدف ترغیب به مطالعه در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار شد.
  مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه تمام
10 ایستگاه میانی خدمات شهری و مراکز پردازش و دفن آرادکوه مجهز به «سامانه توزین و آمار پسماند» است، گفت: سامانه جامع توزین و آمار پسماند شهر تهران، نسل دوم سامانه توزین پسماندها است که به دلیل افزودن قابلیت‌های جدید و همچنین برطرف کردن باگ‌ها و اشکالات سامانه توزین قدیم، در دستور این سازمان قرار گرفت.
  مازیار حسینی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، در گردهمایی «آلودگی هوا و سلامت 35 میلیون ایرانی» اظهارداشت: آلودگی هوا یکی از عوامل اصلی به خطر افتادن سلامت 9 میلیون تهرانی است و  80 درصد آلودگی هوای تهران ناشی از تردد 3 میلیون دستگاه وسیله نقلیه است که البته 45 درصد از این میزان را 300 هزار دستگاه خودروی کاربراتوری تولید می‌کنند.


Page Generated in 0/0073 sec