printlogo


کد خبر: 163424تاریخ: 1395/6/20 00:00
اخبار

شروع با مدال ایران در پارالمپیک ریو
نخستین مدال کاروان ایران در پارالمپیک ریو 2016 را پرتابگر وزنه کلاس F12 کسب کرد.  در روز اول پارالمپیک ریو 2016 سامان پاکباز در فینال ماده پرتاب وزنه کلاس F12 از ساعت 18:05 در ورزشگاه المپیک کار خود را آغاز کرد.  نماینده پرتابگر وزنه ایران در مرحله اول رکورد 15/14 متر را ثبت کرد اما در پرتاب دوم مرتکب خطا شد و سومین‌بار وزنه را 94/14 متر پرتاب کرد؛ پرتاب چهارم پاکباز دوباره خطا اعلام شد ولی او در پرتاب پنجم با ثبت رکورد 28/15 متر و مرحله ششم با پرتاب 98/15 متری وزنه خود موفق شد در رده دوم جای بگیرد و نخستین مدال کاروان ایران در پارالمپیک ریو را نقره‌ای رنگ کند.

برتری تیم فوتبال ۷ نفره ایران مقابل آرژانتین
تیم فوتبال 7 نفره ایران در نخستین بازی خود در بازی‌های پارالمپیک با نتیجه 3 بر یک مقابل آرژانتین پیروز شد تا شروع خوبی در این رقابت‌ها داشته باشد. در نخستین روز از بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو، تیم‌ملی فوتبال 7 نفره ایران در ورزشگاه دئودورو به مصاف تیم‌ملی آرژانتین رفت و در پایان 3 بر یک پیروز شد.  گل‌های ایران را محمد خراط، جاسم بخشی و صادق حسنی به ثمر رساندند. این بازی که نخستین دیدار گروه B فوتبال 7 نفره بود در حضور نزدیک به 2 هزار نفر برگزار شد. نکته جالب حمایت بخش زیادی از هواداران برزیلی از تیم‌ملی ایران بود که از ابتدا تا انتهای بازی شاگردان امین الله‌مانی را تشویق می‌کردند. دیدار بعدی تیم‌ملی فوتبال 7 نفره امروز ساعت ۲۳:۴۵ مقابل آمریکا خواهد بود.

تیم بسکتبال با ویلچر ایران مقابل آلمان پیروز شد
تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر نخستین دیدار خود در چارچوب پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک را با پیروزی مقابل آلمان به پایان برد. در این دیدار که شامگاه پنجشنبه در سالن کاریوکای شهر ریودوژانیرو برگزار شد تیم ایران توانست در گروه B با نتیجه ۶۹ بر ۶۳ مقابل آلمان به برتری برسد. تیم‌ملی ایران در گروه B رقابت‌ها با تیم‌های آلمان، الجزایر، برزیل، آمریکا و بریتانیا
همگروه است.


Page Generated in 0/0057 sec