printlogo


کد خبر: 163435تاریخ: 1395/6/20 00:00
سرخط خبر

 بانک مرکزی در بخشنامه‌ای، اصلاحیه دستورالعمل کارت اعتباری 10، 30 و50 میلیون تومانی را به بانک‌ها و موسسات اعتباری ابلاغ کرد که براین اساس سقف دوره بازپرداخت آنها به 36 ماه افزایش یافته است.
 مهر نوشت: ایران و توتال فرانسه نسبت به امضای قرارداد سوآپ نفت به توافق رسیده‌اند و پیش‌بینی می‌شود بزودی اولین قرارداد سوآپ نفت ایران با این شرکت فرانسوی امضا شود. بر این اساس پس از امضای قرارداد صادرات روزانه ۱۶۰ تا ۲۰۰ هزار بشکه نفت خام بین ایران و توتال، پیش‌بینی می‌شود بزودی اولین قرارداد سوآپ نفت ایران با این شرکت فرانسوی امضا شود.
 رئیس‌کل بانک مرکزی از صدور مجوز فعالیت 3 شعبه بانکی ایران در فرانسه خبرداد و گفت: بانک‌های ایتالیا، آلمان و اتریش روابط بانکی را با ایران آغاز کرده‌اند ولی نظام بانکی فرانسه محافظه‌کار است. در حال حاضر 3 شعبه از بانک‌های ایرانی مجوز فعالیت در فرانسه را به دست آورده‌اند.
 بنا بر مصوبه هیات دولت، اداره همیاری کردستان می‌تواند ۲۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راه‌سازی را بدون رعایت ضوابط فنی واردات خودرو وارد کشور کند.
 پل آهرن، دستیار وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور اجرایی و اطلاعاتی با تشریح جزئیات انتقال 3/1 میلیارد دلار پول ایران گفت: ۴۰۰ میلیون دلار از این رقم در یک قسط و ۹۰۰ میلیون دلار باقیمانده در ۲ قسط و به‌صورت نقد در اختیار یک مقام بانک مرکزی ایران قرار داده شد.
 اصغر نورالله‌زاده، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از پرداخت بیش از ۲۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌‏الحسنه به ۱۴۶ هزار متقاضی کسب و کار و در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و خدمات در 3 سال دولت یازدهم خبر داد و گفت: این تسهیلات زمینه ایجاد اشتغال پایدار برای بیش از ۲۰۰ هزار نفر را فراهم کرده است.
 رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از توقف صادرات دام سبک در ۱۰ روز گذشته و ثبات قیمت گوشت گوسفندی خبر داد و گفت: اکنون دام زنده کیلویی ۱۴ هزار تومان، تحویل هر کیلوگرم گوشت گوسفندی به مغازه‌داران بین 30 تا 31 هزار تومان و هر کیلوگرم گوشت گوسفندی شقه بدون دنبه هم با قیمت 34 تا 35 هزار تومان به مشتری عرضه می‌شود.
 


Page Generated in 0/0064 sec