printlogo


کد خبر: 163472تاریخ: 1395/6/21 00:00
سرخط خبر

 بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به بانک‌ها و موسسات اعتباری با تاکید دوباره بر اجرای دستورالعمل «نحوه محاسبه و تقسیم سود مشاع»، اعلام کرد:‌ تخصیص هرگونه منابع سپرده‌گذاران به شرکت‌های تابعه و فرعی در حساب بدهکاران موقت ممنوع است.
 معاون زراعت وزیر جهاد کشاورزی از افزایش ۲۳ درصدی امنیت غذایی در کشور خبر داد.
 مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به منظور ارتقای کمی و کیفی امکانات و خدمات رفاهی کارگران مطالعات استانداردسازی کلید خورده است.
 تسنیم نوشت: درحالی حدود ۵ سال از آغاز ساخت پروژه‌های مسکن‌مهر هسا در پرند می‌گذرد که این واحدها همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد، این در حالی است که تمام پول پرداختی متقاضیان توسط بانک برداشت شده ولی معلوم نیست صرف چه کاری شده است.
 رئیس سازمان اموال تملیکی از برگزاری مزایده فروش خودروهای لوکس آزادشده با مصوبه دیوان‌عدالت ظرف ۱۵روز کاری خبرداد و گفت: دولت ۴ سناریو را برای شیوه ورود خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی‌سی در دست بررسی دارد.
 احمد توکلی با بیان اینکه «حقوق‌های نجومی» قلب مردم را آتش زد، گفت: بعد از تأکیدات مقام معظم رهبری برخورد با دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی، بنده به آقای روحانی گفتم که ایشان حکم حکومتی داده‌اند اما دولت از این فرصت استفاده نکرد.
 سامسونگ نسبت به استفاده از تلفن‌های هوشمند گلکسی نوت ۷ هشدار داد و از کاربران خواست گوشی خود را خاموش کنند.
 مدیرعامل کارگزاری بانک مسکن گفت: قیمت اوراق تسهیلات مسکن دیگر به بیش از۹۰ هزار تومان نخواهد رسید.
 نایب‌رئیس اتاق اصناف ایران ضمن اعلام اینکه هیچ‌گونه مجوزی به منظور برپایی نمایشگاه پاییزه صادر نشده است، تصریح کرد: ۱۰۰ درصد مخالف برپایی نمایشگاه پاییزه هستیم و هر اقدامی در این راستا غیرقانونی است.
 


Page Generated in 0/0046 sec