printlogo


کد خبر: 163480تاریخ: 1395/6/21 00:00
رویدادها

انتقاد امین حیایی در برنامه «هفت»
بعد از «قلاده‌های طلا» همکاران صمیمی‌ام مرا بایکوت کردند!
امین حیایی در برنامه «هفت» با بیان اینکه بعد از «قلاده‌های طلا» مرا در سینما بایکوت کردند، بیان داشت: حتی افرادی از میان همکاران بعضا صمیمی و نزدیک بوده‌اند که گفته‌اند اگر امین حیایی در پروژه‌ای باشد ما حاضر به حضور در آن نیستیم چون او محبوبیتش را از دست داده است! به گزارش «نسیم آنلاین»، این بازیگر مطرح سینما و تلویزیون افزود: چون «قلاده‌های طلا» فیلمی ضدسبز است و بسیاری دوست نداشتند من در چنین فیلمی بازی کنم. اصلا برایم جبهه‌بندی‌ها مهم نبوده و فقط بازی حرفه‌ای مهم بوده است. بازیگر فیلم «قلاده‌های طلا» با بیان اینکه فیلم «قلاده‌های طلا» واقعیت‌ها را به تصویر کشیده، گفت: حتی با وجود مخالفت برخی نهادهای کشور، من باخبرم این فیلم تایید رهبری را هم داشته است، اما آن زمان بسیاری فیلم را ندیده قضاوت کردند و فکر کردند به نفع‌شان نیست. حیایی در پاسخ به اینکه اگر «قلاده‌های طلا 2» ساخته شود، باز هم در آن بازی خواهد کرد؟ عنوان داشت: الان در چنین شرایطی به‌خاطر تبعاتش دیگر حاضر به بازی در چنین فیلمی نیستم. به هر حال آدم از همکار خودش توقع چنین برخوردهایی را ندارد.

انتشار سرودهای انقلابی حمید سبزواری
رضا اسماعیلی از انتشار مجموعه 2 جلدی «این بانگ آزادی» شامل سروده‌های منتشر نشده و سرودهای انقلابی سبزواری خبر داد. به گزارش تسنیم، رضا اسماعیلی، شاعر و منتقد ادبی با اشاره به انتشار مجموعه سروده‌های زنده‌یاد حمید سبزواری گفت: این اثر در 2 جلد تدوین شده و قرار است با عنوان «این بانگ آزادی» منتشر شود. این مجموعه از 2 بخش تشکیل شده است؛ بخش نخست شامل غزلیات و قصاید استاد است که در 1000 صفحه تدوین شده و بخش دوم نیز شامل سرودهای انقلابی سبزواری و دیگر قالب‌های شعری است. به گفته اسماعیلی، در جلد دوم «این بانگ آزادی» بخشی با عنوان «تازه‌ها» در نظر گرفته شده که شامل کارهای چاپ نشده و دست‌نوشته‌های استاد است که با همکاری محسن ممتحنی، فرزند ارشد وی، گردآوری شده ‌است. اسماعیلی یادآور شد: قرار است این اثر از سوی انتشارات سیمرغ هنر، ناشر وابسته به بسیج هنرمندان، به چاپ برسد. «این بانگ آزادی» با همکاری حوزه هنری و بسیج هنرمندان روز 27 شهریورماه، همزمان با روز شعر و ادب فارسی رونمایی می‌شود.

قصه همسر یک شهید در سریال «شکوه یک زندگی»
تولید مجموعه تلویزیونی «شکوه یک زندگی» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده و تهیه‌کنندگی امیرعباس کنی در تلویزیون بررسی می‌شود. به گزارش مهر، سریال ۱۵ قسمتی «شکوه یک زندگی» به نویسندگی شعله شریعتی با موضوع همسران شهدا، قرار است پس از بررسی تلویزیون و تامین بودجه پاییز امسال کلید بخورد تا برای پخش در ایام فاطمیه آماده شود. فیلمنامه «شکوه یک زندگی» برداشتی آزاد از زندگی شکوفه ابراهیمی، همسر شهید اسماعیل یعقوبی است؛ کسی که در نبود همسرش بخوبی از ۷ کودک کوچک نگهداری کرده و آنها را به عرصه می‌رساند تا حدی که همه این فرزندان امروز بخشی از جامعه آکادمیک و دارای پست‌های خوب مدیریتی و کارشناسی هستند.

مجید انتظامی:
فیش حقوقی پدرم منتشر شود خیلی‌ها شرمنده می‌شوند
مجید انتظامی در عیادت حجت‌الله ایوبی از پدرش عنوان کرد که اگر فیش حقوقی پدرم منتشر شود خیلی‌ها شرمنده می‌شوند.  به گزارش مهر، ایوبی و هیات همراه به مناسبت روز ملی سینما ابتدا به دیدار خانواده زنده‌یاد رشیدی رفتند، سپس در منزل منیژه حکمت، محمدعلی کشاورز و عزت‌الله انتظامی حاضر شدند. انتظامی در این دیدار به نجابت هنرمندان اشاره کرد و یادآور شد: بسیاری از همکاران من این روزها در خانه نشسته‌اند در حالی که ملکی از خودشان ندارند و اجاره‌نشین هستند. من از مسؤولان این حوزه تقاضا می‌کنم به این افراد که خودشان هیچ وقت مشکلات‌شان را بیان نمی‌کنند، توجه کرده و آنها را شناسایی کنند.


Page Generated in 0/0047 sec