printlogo


کد خبر: 163482تاریخ: 1395/6/21 00:00
اخبار

ساره جوانمردی اولین بانوی طلایی کاروان منا
ساره جوانمردی، دارنده مدال برنز رقابت‌های پارالمپیک لندن توانست اولین مدال کاروان ایران در رقابت‌های پارالمپیک ریو را به دست آورد. ساره جوانمردی، نماینده تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولان ایران در رقابت‌های پارالمپیک 2016ریو توانست در رشته تفنگ بادی 10 متر اولین مدال طلای کاروان ورزشی ایران را به دست آورد و مدال برنز پارالمپیک 2012 لندن خود را به مدال طلا تبدیل کند. ساره جوانمردی در رقابت‌های جهانی 2014 آلمان توانست جواز حضور در رقابت‌های پارالمپیک ریو را کسب کند و راهی برزیل شود. جوانمردی را می‌توان یکی از با کیفیت‌ترین تیراندازان پارالمپیک دانست. جوانمردی در 4 رقابت برون‌مرزی که قبل از پارالمپیک 2016 اعزام شده بود توانست در هر 4 رقابت بر سکوی اول بایستد تا پس از آن یکی از شانس‌های کسب مدال طلای رقابت‌های پارالمپیک ریو محسوب شود.

مدیرعامل سابق استقلال در ریو چه می‌کند؟
درحالی که بهرام افشارزاده هیچ سمتی در وزارت ورزش یا کمیته ملی المپیک ندارد به برزیل سفر کرده است تا از نزدیک شاهد مسابقات پارالمپیک 2016 ریو باشد. البته جمع افراد بدون مسؤولیت و اضافی در پارالمپیک جمع است و برخی دیگر از مسؤولان دلسوز و علاقه‌مند پس از پایان المپیک 2016 هم دل‌شان نیامد برزیل را ترک کنند و کماکان در این کشور بسر می‌برند. پرسش اینجاست اگر این دوستان قرار بود با هزینه شخصی و از جیب مبارک خرج کنند، آیا باز هم این همه مدت در ریو می‌ماندند؟!

مصدومیت شدید آزمون در روسیه
بعد از آسیب‌دیدگی شدید مهاجم تیم فوتبال روستوف ممکن است او به دیدار لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ نرسد. به گزارش ایسنا، مهاجم ایرانی روستوف جمعه در جریان دیدار با کریلیا که با پیروزی 2 بر یک زرد و آبی‌پوشان همراه بود از ناحیه آرنج مصدوم و با آمبولانس به بیمارستان برده شد تا نگرانی هواداران روستوف قبل از بازی با بایرن مونیخ زیاد شود. در این دیدار سردار آزمون برای تیمش 25 ‌دقیقه به میدان رفت و یک موقعیت گلزنی خوب را از دست داد و در ادامه با مصدومیت آرنج از زمین بازی خارج و به بیمارستان منتقل شد.
 


Page Generated in 0/0060 sec