printlogo


کد خبر: 163492تاریخ: 1395/6/21 00:00
کوتاه و گویا

  چهارمین نمایشگاه عرضه محصولات کاربردی ایرانی - اسلامی با عنوان «عطر مهر» با حضور بیش از 200 تولیدکننده داخلی در حوزه‌های پوشاک، لوازم‌التحریر و کیف و کفش در ضلع جنوبی مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تا 26 شهریور ماه سال جاری از ساعت 10 صبح الی 21 پذیرای علاقه‌مندان است.
  محمدعلی همتی، معاون درمان سازمان تامین‌اجتماعی در آیین افتتاحیه طرح ارتقای هتلینگ بیمارستان شهید معیری از فراهم‌سازی زیرساخت‌های ایجاد پرونده الکترونیک برای افراد خبر داد و گفت: هم اکنون این طرح در 5 استان کشور مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
  مازیار حسینی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه در حال حاضر، هزار و200 دستگاه واگن مترو روی ریل‌های شبکه متروی تهران در حال حرکت است، عنوان کرد: از اسفند سال گذشته تاکنون، 88 دستگاه واگن مترو در 2 مرحله به ناوگان ریلی تهران اضافه شده و تا آخر شهریور و در آستانه سال جدید تحصیلی نیز 58 دستگاه واگن دیگر وارد ناوگان ریلی تهران می‌شود. همچنین حامد میرزابیگی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 8 از اجرای طرح ایمن‌سازی و مناسب‌سازی معابر منتهی به مدارس و مساجد در این منطقه  خبر داد.
  محمدحسین امید، سرپرست دانشگاه جامع علمی - کاربردی با بیان اینکه هدف از تاسیس این دانشگاه تربیت نیروی متخصص و ماهر برای صنایع و دستگاه‌های گوناگون کشور است، اظهار داشت: در حال برنامه‌ریزی مناسب برای جذب مدرسان خبره هستیم، بنابراین سامانه جذب مدرسان این دانشگاه در حال حاضر فعال نیست.
  محمد احمدی‌بافنده، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با اشاره به طرح استقبال از مهر بیان داشت: در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس نمایندگانی در تمام ایستگاه‌های مترو به عنوان متولیان بخش دانش‌آموزی وظیفه راهنمایی و هدایت دانش‌آموزان را بر عهده خواهند گرفت.
  ناصر رکاب، مدیر اجرایی چهارمین جشنواره انگور از برگزاری مسابقه خوشه برتر کشاورزان و باغداران شهر‌های انگورخیز آذربایجان غربی در چهارمین جشنواره انگور خبر داد.
  دومین برنامه از سلسله نشست‌های فصلی سار موزه علوم و فناوری با عنوان «سار تابستان» و با حضور علاقه‌مندان علم و فناوری، فعالان دانشگاهی، سرمایه‌گذاران علمی، کارآفرینان و طراحان ایده‌های نو برگزار شد.
  آریا الستی، معاون فرهنگی بنیاد ملی نخبگان با اعلام خبر آغاز ثبت‌نام شرکت در «دهمین همایش ملی نخبگان فردا» گفت: متقاضیان تا پنجم مهرماه فرصت دارند ثبت‌نام خود را نهایی کنند.
  ایرج راد، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با تاکید بر اینکه مرکز تئاتر حرفه‌ای خاوران در کاهش ناهنجاری‌های فرهنگی - اجتماعی در منطقه جنوب شهر تاثیرگذار است، افزود: مرکز تئاتر حرفه‌ای خاوران می‌تواند در زمینه آموزش و تعلیم و تربیت نوجوانان و جوانان و علاقه‌مندان به هنر تئاتر بسیار مثمرثمر و مفید باشد.
 


Page Generated in 0/0060 sec