printlogo


کد خبر: 163591تاریخ: 1395/6/24 00:00
سرخط خبر

 هوشنگ فلاحتیان، معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با تایید افزایش حق انشعاب برق گفت: از ۱۰ روز گذشته دولت برای حمایت از کسب‌وکار اجازه داد در ۶ سال هزینه‌های انشعاب افزایش یابد و بتدریج به قیمت تمام‌شده برسد. این افزایش در روزهای اخیر تا 40 درصد رسیده است.
 رئیس ایدرو از امضای ۴ قرارداد خودرویی با شرکای خارجی از جمله آلمان تا پایان امسال خبر داد و گفت: سهم دولت در بازار خودرو از نظر میزان تولید ۱۳ درصد و از نظر ارزش ۷ درصد است.
 سرجی کیرینکو، رئیس شرکت روس‌نفت روسیه اعلام کرد: راه‌اندازی فاز نخست نیروگاه اتمی بوشهر 27 میلیون بشکه نفت برای ایران صرفه‌جویی دارد.
 اوپک در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد ایران در آگوست 2016 برابر با مردادماه امسال 3 میلیون و 653 هزار بشکه در روز نفت تولید کرده است.
 جلال‌الدین محمدشکریه، نایب‌رئیس اول اتاق اصناف ایران گفت: بزودی اسامی شرکت‌هایی که برای توزیع دستگاه‌های مکانیزه فروشگاهی اعلام آمادگی کرده‌اند از طریق روزنامه‌ها اعلام می‌شود.
 شرکت «کیش سل پارس» نخستین پروانه رسمی اپراتور مجازی تلفن همراه ایران(MVNO) را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دریافت کرد.
 


Page Generated in 0/0052 sec