printlogo


کد خبر: 163598تاریخ: 1395/6/24 00:00
اخبار

مشاور سازمان سنجش اعلام کرد
آغاز ثبت‌نام دوباره آزمون استخدامی از ۱۱ مهر
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام سومین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی از
۱۱ مهرماه خبر داد. حسین توکلی، مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با علام این خبر گفت: اطلاعیه سازمان سنجش درباره زمان انتشار اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در سومین آزمون اسخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور، دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت و آزمون استخدامی وزارت آ‌موزش‌وپرورش براساس هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان امور اداری و استخدامی کشور از شنبه 10 مهرماه روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.  وی به فارس بیان داشت: داوطلبان متقاضی ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون می‌توانند از یکشنبه 11 مهرماه تا شنبه 17 مهرماه به سازمان سنجش مراجعه کرده و برای ثبت‌نام اقدام کنند.  توکلی خاطرنشان کرد: داوطلبانی که پیش از این ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند با توجه به اصلاحات اعلام‌شده در صورت تمایل برای ویرایش اقدام کنند. به گفته مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، این آزمون‌ها روز جمعه 28 آبان‌ماه برگزار می‌شود.


جشن عاطفه‌ها فقط در پایگاه‌های مرکزی
کمیته امداد امسال در آغاز سال تحصیلی جدید با انجام تغییر در نحوه اجرای جشن عاطفه‌ها برای نخستین بار این جشن را در چادرهای سطح شهر برپا نمی‌کند، بلکه در پایگاه‌های مرکزی این روز را جشن می‌گیرد.به گزارش «وطن امروز» کمیته امداد جشن عاطفه‌های امسال را با انجام تغییر در نحوه اجرای جشن و شعار «مهر در انتظار همدلی» همزمان با شروع سال تحصیلی جدید در تهران و سراسر کشور برگزار می‌کند تا پس از جمع‌آوری وجوهات و کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها، آنها را بین دانش‌آموزان تحت پوشش و نیازمند توزیع کند. این در حالی است که برای نخستین‌بار فقط در پایگاه‌های مرکزی جشن برگزار می‌شود و در چادرهای سطح شهر برپا نمی‌شود. جشن عاطفه‌ها در 2 بخش مردمی در روز 25 شهریورماه جاری و در بخش مدارس 10 مهر ماه با نواخته شدن زنگ عاطفه‌ها در مدارس سراسر کشور برگزار می‌شود. همچنین براساس رویکرد کمیته امداد که تغییر شیوه مشارکت مردم نیکوکار و خیران با استفاده از روش‌های الکترونیکی است، سامانه‌ای پیامکی براساس کد ussd طراحی شده که هموطنان می‌توانند از طریق سامانه# 1 *8877* کمک‌های نقدی خود را واریز کنند.


اجرای طرح «جعبه کفش» از 25 شهریور
رئیس سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران از برگزاری طرح «جعبه کفش» به منظور کمک به نیازمندان از 25 شهریورماه تا 2 مهرماه سال جاری در سطح شهر تهران خبر داد. به گزارش «وطن امروز»، محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی - هنری شهرداری درباره طرح «جعبه کفش» گفت: در سال جاری کمیته امداد امام خمینی (ره) به طور ویژه و همچنین سازمان دانش‌آموزی و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در این طرح با ما همکاری خواهند داشت. وی با بیان اینکه در سال گذشته 3هزار و800 جعبه کفش جمع‌آوری و به نیازمندان تحویل داده شد، گفت: با توجه به آنکه در سال جاری قصد داریم این طرح را به طور ویژه و پررنگ‌تر اجرا کرده و مردم را بیش از پیش در جریان آن قرار دهیم پیش‌بینی می‌کنیم تعداد جعبه کفش‌های جمع‌آوری شده به 15 هزار عدد برسد. رئیس سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران با اشاره به اینکه این طرح پس از عید غدیر نیز ادامه خواهد داشت، گفت: به عنوان سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران اجرای طرح‌هایی چون «جعبه کفش» را به منظور فرهنگسازی در دستور کار خود قرار داده‌ایم.


Page Generated in 0/0052 sec