printlogo


کد خبر: 163651تاریخ: 1395/6/25 00:00
اخبار

نگارش کتابی درباره حضرت معصومه(س) توسط سارا عرفانی
سارا عرفانی، نویسنده گفت: کتاب جدیدم را که درباره زندگی حضرت معصومه(س) است به پایان رساندم، این کار در قالب یک مجموعه است که به زنان تاریخ اسلام برمی‌گردد و هر نویسنده یک زن تاریخ اسلام را روایت می‌کند.  به گزارش نسیم، این نویسنده درباره کتاب جدیدش  گفت: کتابی را برای انتشارات مدرسه نوشته‌ام که رو به اتمام است و تا اوایل مهرماه به ناشر تحویل می‌دهم. این اثر به زنان تاریخ اسلام برمی‌گردد و هر نویسنده یک زن تاریخ اسلام را روایت می‌کند. وی افزود: این کتاب روایت زندگی حضرت معصومه(س) است که برای نوجوانان نوشته شده است؛ این کتاب تجربه بسیار خوبی برایم بود، اینکه برای کودکان می‌نویسم لذت نوشتن را چندین برابر می‌کند.

داریوش اسدزاده:
بازی در «قلاده‌های طلا» برایم حاشیه‌ساز شد
داریوش اسدزاده، بازیگر پیشکسوت سینمای ایران عنوان کرد که بازی در «قلاده‌های طلا» برایش حاشیه‌ آفرید!  به گزارش نسیم‌، این بازیگر درباره نقش‌آفرینی در این فیلم سینمایی گفت: بازی در این فیلم برای من هم حاشیه‌هایی داشت و عده زیادی تماس می‌گرفتند و عنوان می‌کردند چرا در این فیلم بازی کرده‌ام و می‌گفتند از من توقع دیگری داشتند، در حالی که کار ما هنرمندان بازی در فیلم‌هاست. اسدزاده مجموعه تلویزیونی «خانه سبز» را بهترین اثر خود دانست و گفت: هر داستان این سریال متعلق به مردم بود و هم داستان و هم بازیگران خوبی داشت و در حقیقت این سریال در نوع خودش بی‌نظیر بود و به قولی اگر بتوانیم ذهن مردم را به آنچه می‌خواهند جلب کنیم، برنده هستیم و باید این کار را انجام دهیم.
 
اجرای تئاتر مرتبط با کتاب در باغ کتاب تهران!
رئیس سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران ضمن اشاره به آماده شدن 3 سالن نمایش در باغ کتاب تهران از سازمان زیباسازی شهرداری خواست در تبلیغ تئاتر و دعوت مردم به دیدن تئاتر جدیت بیشتری نشان دهد. به گزارش روابط عمومی پنجمین جشنواره تئاترشهر، محمود صلاحی در مراسم افتتاحیه این جشنواره گفت: بعد از سال‌ها 2 پردیس تئاتر تهران در خاوران با 6 سالن و پردیس تئاتر صبا در خیابان ملک آماده می‌شود. قرار بود این پردیس در اختیار معاونت هنری قرار گیرد اما بنا به درخواست ما، این پردیس‌ها به سازمان فرهنگی- هنری تحویل شد و سرپرستی هر دو پردیس نیز برعهده شهرام کرمی قرار گرفت. امیدوارم مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره تئاتر شهر را با حضور پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر و برگزیدگان این جشنواره، در سالن اصلی پردیس خاوران که 1400 نفر گنجایش دارد، برگزار کنیم.

جریان‌شناسی انحراف تاریخی در «تبار انحراف»
کتاب «تبار انحراف» که پژوهشی در جریان‌شناسی انحراف تاریخی است که حجت‌الاسلام طائب بر آن نظارت داشته به چاپ دوم رسید. به گزارش فارس، چاپ دوم کتاب «تبار انحراف» پژوهشی در جریان‌شناسی انحراف تاریخی تحت نظر حجت‌الاسلام مهدی طائب از سوی انتشارات کتابستان روانه بازار کتاب شد. این کتاب با تکیه بر منابع تاریخی و نقل‌های معصومین درصدد ارائه نمایی جامع، تحلیلی و درست از حوادث این مقطع از تاریخ هست و با این نگاه برخی اشتباهات تاریخی و غلط‌های مشهور را به مخاطب تذکر می‌دهد و علل اصلی و واقعی برخی حوادث تاریخی را همراه با استدلال و شواهد بیان می‌کند.

راه‌اندازی «رادیو قطار»
دبیر اجلاس پیرغلامان حسینی از راه‌اندازی رادیو قطار ویژه این اجلاس در روزهای رفت و برگشت مسافران به هرمزگان و در طول مسیر با قطار خبر داد.  به گزارش مهر، مهدی دهقان‌نیری درباره «رادیو قطار» که قرار است همزمان با برگزاری اجلاس پیرغلامان حسینی راه‌اندازی شود، گفت: از آنجا که پیرغلامان و مداحان برای رسیدن به اجلاسیه که در هرمزگان برگزار می‌شود باید مسیری طولانی را در قطار باشند ما تصمیم گرفتیم «رادیو قطار» را راه‌اندازی کنیم. وی افزود: برنامه‌های این رادیو در روزهای ۶ مهر که روز رفت است و روز ۹ مهر که بازگشت از اجلاسیه است ضبط و پخش می‌شود.


Page Generated in 0/0062 sec