printlogo


کد خبر: 163657تاریخ: 1395/6/25 00:00
اخبار

چهارمین مدال طلای کاروان ایران به‌دست آمد
غلامرضا رحیمی در مرحله فینال رقابت‌های تیراندازی باکمان پارالمپیک برابر کمانداری از تایلند قرار گرفت و با برتری مقابل وی چهارمین طلای کشورمان را در بازی‌های پارالمپیک به دست آورد. رحیمی با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل حریف خود پیروز شد و مدال طلا گرفت. پیش از وی، ابراهیم رنجبر در همین رشته مدال برنز را کسب کرده بود.

مدافع ملی‌پوش عمان جایگزین  منتظری
 باشگاه الاهلی قطر با یکی از مدافعان ملی‌پوش عمان برای جایگزینی پژمان منتظری مذاکره کرده‌ است. به گزارش مهر، بعد از مصدومیت پژمان منتظری، مدافع تیم‌ملی فوتبال ایران در بازی با چین، مسؤولان باشگاه الاهلی تصمیم گرفتند نام این بازیکن را به خاطر دوری 3 - 2 ماهه از لیست الاهلی خارج و زمینه حضور یک بازیکن دیگر را فراهم کنند. روزنامه «الرایه» قطر در خبری از مذاکرات باشگاه الاهلی با یک مدافع از کشورهای حاشیه خلیج فارس خبر داد و نوشت: «مطلع شدیم باشگاه الاهلی با یکی از مدافعان ملی‌پوش عمان مذاکره کرده و قرار است این بازیکن جایگزین پژمان شود».

صعود 2 پله‌ای تیم‌ملی
در جدیدترین رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال جهان که از سوی مرکز آمار همکاری‌های فیفا اعلام شده، تیم‌ملی ایران 2 پله در رده‌بندی جهانی صعود کرده و به رده سی‌وهفتم جهان رسیده است. رده‌بندی ماه سپتامبر تیم‌های ملی فوتبال جهان قرار است امروز از سوی سایت فیفا منتشر شود. در آستانه انتشار رده‌بندی فیفا، مرکز آمار همکاری‌های فیفا که همیشه زودتر از فیفا رده‌بندی‌ها را اعلام می‌کند، این بار نیز رده‌بندی ماه سپتامبر تیم‌های ملی جهان را اعلام کرده که در آن آرژانتین همچنان تیم نخست جهان است و بلژیک و آلمان نیز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند. تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران نیز که از 2 دیدار اول خود در مرحله نهایی مقدماتی جام‌جهانی 2018 روسیه 4 امتیاز  کسب کرده است، این بار با 2 پله صعود نسبت به ماه قبل به رده سی‌وهفتم جهان رسیده است. تیم‌ملی ایران همچنان تیم اول آسیا باقی مانده است. تیم دوم آسیا ژاپن است و تیم‌ملی کره نیز نسبت به ماه قبل در رده‌بندی آسیا سقوط کرده است.

واکنش به پناهندگی دونده ایرانی در سوئد
رئیس فدراسیون دوومیدانی درباره شایعه پناهندگی یکی از دوندگان ایران گفت: اطلاع دقیقی در این باره ندارم اما او دلیلی برای پناهندگی نداشت و اصلا با هزینه خودش به کشور سوئد رفته است. مجید کیهانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شایعه پناهنده شدن یکی از دوندگان ایرانی در سوئد اظهار کرد: هیچ‌گونه پناهندگی در کار نیست و او با هزینه شخصی خودش به ماراتن استکهلم سوئد رفته است. رئیس فدراسیون دوومیدانی در ادامه گفت‌: تمام افرادی که در این رقابت‌ها حاضر بودند با هزینه خودشان به این کشور رفته‌اند و هیچ دلیلی برای پناهندگی وجود ندارد، چرا که اصلا آنها زیر نظر فدراسیون نبودند. کیهانی در پایان گفت‌: درباره اتفاقی که رخ داده و تصمیمی که این دونده گرفته است، اطلاعات دقیقی ندارم اما باید پیگیری کنم. با این حال آنچه با قطعیت می‌توانم بگویم این است که دلیلی برای پناهندگی وجود ندارد.

بازار سیاه بلیت داربی  تا 250 هزار تومان
در حالی که یک روز تا برگزاری هشتادوسومین داربی پایتخت باقی‌ مانده اما شاهد بازار سیاه عجیب خرید و فروش بلیت‌های این دیدار هستیم. بلیت‌فروشی داربی 83  به پایان رسید تا همزمان با این اتفاق شاهد به راه افتادن بازار سیاه خرید و فروش بلیت‌های شهرآورد پایتخت در سایت‌های مجازی باشیم؛ مساله‌ای که مطمئنا تا لحظاتی قبل از آغاز بازی و مقابل در ورزشگاه آزادی نیز شاهد آن به صورت خرید و فروش دستی خواهیم بود. نکته قابل تامل این است که در سایت‌های مجازی معتبر که خرید و فروش کالاها و محصولات مختلف در آن انجام می‌شود، قبل از آغاز داربی بلیت‌های این بازی توسط فروشندگان به منظور فروش به ثبت رسیده است و علاوه بر این متقاضیان خرید نیز درخواست‌های خود را ثبت کرده‌اند تا بازار سیاه عجیبی تا قیمت ۲۵۰ هزار تومان درباره بلیت‌های داربی ۸۳ به راه بیفتد.


Page Generated in 0/0057 sec