printlogo


کد خبر: 163678تاریخ: 1395/6/25 00:00
سرخط خبر

 تولید انواع خودرو در 5 ماه ابتدایی امسال به 486 هزار و 261 دستگاه رسید که رشد 3/10 درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال دارد.
 دریافت ودیعه 50 هزار تومانی بابت نام‌نویسی و بررسی امکان ارائه سرویس ADSL در بسیاری از شرکت‌های اینترنتی رویه شده است در حالی که این کار غیرمجاز است.
 حجم جریان‌های سطحی کشور در سال آبی جاری نسبت به متوسط بلندمدت بیش از 26 میلیارد مترمکعب کاهش یافته است.
 فدراسیون واردات اتاق بازرگانی ایران به شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی درباره دستورالعمل دریافت 4  درصد مالیات علی‌الحساب واردات اعتراض کرد.
 دیروز یک میلیون و۴۴۰ هزار تن اوراق سلف موازی استاندارد گندم برابر با ۱۴میلیون و ۴۰۰ هزار قرارداد به ارزش نزدیک به ۱۲هزار میلیارد ریال به فروش رسید.
 تسنیم نوشت: تولیدکنندگان روسی میوه و سبزیجات مخالفت خود را با واردات گوجه فرنگی، خیار، سیب‌زمینی و هویج ایرانی به بازار این کشور از طریق رویه‌های تسهیل‌شده گمرکی و کاهش تعرفه‌ها اعلام کردند.
 به گزارش تسنیم، پرونده یک باند زمین‌خواری متشکل از تعدادی سردفتر و وکیل که با همکاری تعدادی از عوامل اداره ثبت و یکی از مسؤولان عمران پردیس، زمین‌های رها شده در منطقه پردیس را شناسایی کرده و با سند جعلی به مردم می‌فروختند، در مرجع قضایی به جریان افتاد.
 جمشید خلیلی، مدیرعامل کشتیرانی ایران و هند گفت: سهامداران شرکت کشتیرانی ایران و هند با پیشنهاد طرف ایرانی درباره توجیه اقتصادی و فعالیت دوباره این شرکت با شرایط قبل از تحریم موافقت کردند.
 فائو از رشد 6/6 درصدی تولید غلات ایران در امسال نسبت به پارسال خبر داد و اعلام کرد تولید غلات ایران به 3/19 میلیون تن رسیده است.
 معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد گفت: صادرات بخش کشاورزی در 5 ماه نخست امسال به بیش از 2 میلیون و ۸۶ هزار تن رسیده است.
 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه شیرینی و شکلات تولید ایران دارای استانداردهای لازم است، تاکید کرد: نظارت بر صنوف سنتی فاقد مجوز صنایع لبنی بر عهده وزارت بهداشت نیست و این وزارتخانه از عهده این کار برنمی‌آید.
 وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره نحوه تعامل با FATF  برای تسهیل روابط بین‌المللی مالی کشور توضیحاتی را به مرکز پژوهش‌های مجلس ارائه داد.
 


Page Generated in 0/0058 sec