printlogo


کد خبر: 163714تاریخ: 1395/6/27 00:00
اخبار

بهروز بقایی به دنبال طرح یک سریال محیط زیستی
بهروز بقایی عنوان کرد به دلیل مشکلات مالی و عدم توافق با تهیه‌کننده‌ برنامه «خندوانه»، در سری سوم این برنامه حضور ندارد.  به گزارش ایسنا، وی درباره فعالیت‌هایش گفت: فیلمنامه‌ سریالی با موضوع محیط زیست توسط پسرم، بهرنگ بقایی در دست نگارش است که خودم کارگردانی آن را برعهده دارم. تاکنون نگارش بیش از 4 قسمت از این سریال به پایان رسیده و قرار است در چند روز آینده فیلمنامه را به صداوسیما ببرم. این طرح را برای سازمان محیط زیست هم فرستاده بودیم که آنجا مسکوت ماند.

فراخوان مسابقه تصویرسازی و کاریکاتور با محوریت اربعین حسینی
نخستین فراخوان ملی کاریکاتور و تصویرسازی با محوریت اربعین حسینی و پرداختن به موضوعات «مرثیه اربعین»، «روایت حماسه پیاده‌روی اربعین»، «استقامت و سازش‌ناپذیری»، «اسلام‌هراسی» و «ماهیت گروه‌های تروریستی و تکفیری» اعلام شد.  به گزارش فارس، نخستین فراخوان ملی کاریکاتور و تصویرسازی با محوریت اربعین حسینی توسط شورای راهبری جوانان کمیته فرهنگی- آموزشی ستاد مرکزی اربعین کشور با اهداف ترویج فرهنگ پیاده‌روی اربعین و ایجاد زمینه‌های تعامل و گفت‌وگو میان هنرمندان با محوریت پیاده‌روی اربعین اعلام شد. این فراخوان در بخش تصویرسازی به محورهای «روایت واقعه عاشورای سال 61 هجری»، «مرثیه اربعین»، «روایت حماسه پیاده‌روی اربعین»، «شعار اربعین امسال (إنی احامی ابدا عن دینی)» و «استقامت و سازش‌ناپذیری» می‌پردازد. بخش دوم این سوگواره به رشته کاریکاتور اختصاص دارد که در این بخش هنرمندان می‌توانند به موضوعات «اسلام‌هراسی»، «استکبارستیزی»، «ماهیت گروه‌های تروریستی و تکفیری» و «موضوعات مرتبط با پیاده‌روی اربعین حسینی از قبیل امنیت، نظافت، نماز اول وقت و جماعت، همکاری و تعاون» بپردازند.  

انتقاد ابوالفضل پورعرب از فضای سینما
مانده‌ام که ما چه گناهی کرده‌ایم!
ابوالفضل پورعرب به انتقاد از افرادی پرداخت که در مدت بیماری او خبری از وی نگرفتند. این ستاره قدیمی سینما در گفت‌وگو با برنامه اینترنتی «سی‌وپنج» گفت: اگر ما واقعاً این‌قدر مهم بودیم و این‌قدر در جامعه بازتاب داشتیم، لااقل در بیمارستان باید سری به ما می‌زدند؛ سرطان که شوخی نیست. این خیلی مهم است. وی افزود: مانده‌ام که ما چه گناهی کرده‌ایم! در تیزرها که نگاه می‌کنیم یک قطعه عکس از من نیست. پورعرب درباره‌ دوران بیماری خود و وضع فعلی سلامتی‌اش هم گفت: برادرم یک دسته گل و یک جعبه شیرینی آورده بود که اگر کسی به عیادتم آمد از آنها پذیرایی شود اما هیچ‌کس نیامد. واقعاً ما این‌قدر بد بودیم؟ اینقدر برای جامعه مضر بودیم؟! خیلی عجیب است!

تهیه‌کننده «برادر» سراغ ساخت سریال طنز رفت
تهیه‌کننده سریال «برادر» گفت: خوشبختانه با حضور آقای عسکری و میرباقری مشکلات مالی صداوسیما کم شده است و پیشنهادهای بیشتری به نسبت سابق وجود دارد، همچنین پرداخت‌ها بهتر از گذشته صورت می‌گیرد.  
به گزارش فارس، نعمت چگینی، تهیه‌کننده سریال «برادر» با اشاره به سریال جدید خود گفت: در حال حاضر سریالی 40 قسمتی با مضمونی کمدی در دست نگارش توسط آرش قادری داریم. وی ادامه داد: هنوز کارگردان، بازیگران و شبکه تولیدکننده این اثر مشخص نشده است و تمام تمرکزمان روی نگارش متن‌هاست. این تهیه‌کننده همچنین افزود: به احتمال فراوان بزودی وارد مرحله پیش‌تولید خواهیم شد.

رسانه ملی در خدمت طرح‌های تربیت حافظ قرآن
مدیر شبکه قرآن سیما ضمن تقدیر از مؤسسه بیت‌الاحزان مبنی بر تربیت حافظان قرآن گفت: رسانه ملی با تمام ظرفیت آمادگی حمایت از مؤسساتی مانند بیت‌الاحزان برای ترویج حفظ قرآن را دارد.  به گزارش فارس، محمدحسین محمدزاده، مدیرشبکه قرآن و معارف سیما طی سخنانی در جشن فارغ‌التحفیظی حافظان قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان گفت: رسانه ملی و شبکه قرآن با تمام ظرفیت آمادگی پوشش دادن و اطلاع‌رسانی این برنامه و پیام‌هایی که در راستای ترویج حفظ و آموزش قرآن قدم برمی‌دارند را دارد. محمدزاده با بیان اینکه هر پایان باشکوه آغاز باشکوهی را به دنبال دارد، گفت: این جلسه جشن فراغت از تحفیظ جمعی از دختران و پسران است که موفق به حفظ قرآن شده‌اند.


Page Generated in 0/0051 sec