printlogo


کد خبر: 163761تاریخ: 1395/6/27 00:00
سرخط خبر

 علی‌قلی ایمانی، رئیس بنیاد توانمندسازی گندمکاران کشور گفت: به جای آنکه کشاورز ۴ ماه پس از فروش محصول به دولت منتظر دریافت پول گندم خود باشد، دولت باید هر سال در بودجه سالانه ردیفی برای خرید تضمینی گندم در نظر بگیرد.
 غلامحسین کریمی، رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی گفت: واردات گوشی موبایل با ۵ درصد هزینه گمرکی و ۹ درصد مالیات بر ارزش‌افزوده که از مشتری نهایی دریافت می‌شود، در کف تعرفه قرار دارد و انتظار می‌رود با این تعرفه حداقلی، قاچاق موبایل از بین رود.
 سیدمحمود میریان، عضو هیات مدیره عمران شهرهای جدید از امضای۱۷ تفاهمنامه با بخش‌های خصوصی خبر داد و گفت: از این تعداد ۸ قرارداد (۴۷ درصد) با شرکت‌های خارجی امضا شده است.
 براساس گزارش جولای 2016 بانک جهانی، رتبه ایران برحسب درآمد ناخالص ملی سرانه در سال گذشته میلادی به‌رغم کاهش 46 درصدی قیمت نفت، با یک پله بهبود نسبت به سال 2014، به رتبه 90 رسید.
 وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برخی خصوصی‌سازی‌ها در سال‌های گذشته برای رد دیون به بخش‌هایی واگذار شده است که توانایی انجام کار در این صنایع را نداشتند.
 مرکز آمار ایران اعلام کرد: بیش از یک میلیون و 814 هزار هکتار از اراضی کشاورزی کشور به باغ و قلمستان اختصاص دارد.
 براساس آخرین آمار دریافتی تاکنون ۳۰۵۱ واحد تولیدی صنایع کوچک و متوسط مبلغ ۲۳۸۰ میلیارد تومان وام دریافت کرده‌اند.
 وزارت نیرو با اشاره به کاهش حدود ۱۹ میلیارد مترمکعبی حجم جریان‌های سطحی آب ایران در  5ماه نخست امسال، گفت: حجم سطحی در حوضه‌های آبریز دریای خزر، خلیج فارس و دریاچه ارومیه 32 درصد کاهش یافته است.
 زهرا کریمی، مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سرمایه های ایرانیان مقیم خارج را بیش از یکهزار میلیارد دلار دانست.
 


Page Generated in 0/0045 sec