printlogo


کد خبر: 163762تاریخ: 1395/6/27 00:00
اخبار

آخرین فرصت تکمیل اطلاعات بورسی
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با انتشار فراخوانی ۱۰ مهرماه امسال را آخرین فرصت برای تکمیل اطلاعات مشتریان بورسی فاقد شناسه ملی اعلام کرد.  به گزارش تسنیم، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با انتشار فراخوانی اعلام کرد: براساس بند 5 ماده 23 «دستورالعمل شناسایی مشتریان در بازار سرمایه» ارائه خدمات پایه (کد معاملاتی) به اشخاص ایرانی فاقد شماره ملی یا شناسه ملی ممنوع است و ارائه خدمات به آنان باید متوقف شود. بر این اساس، اطلاعات اشخاص حقوقی فاقد شناسه ملی به تفکیک کارگزار ناظر بودن هر کارگزاری استخراج شده و در فایل‌باکس آن کارگزاری به آدرس
www.csdireports.com قرار گرفته است؛ در نتیجه کارگزاران باید نسبت به اطلاع‌رسانی و تکمیل اطلاعات مشتریان خود در اسرع وقت اقدام کنند. خاطرنشان می‌شود، پس از این زمان ارائه خدمات به این افراد متوقف خواهد شد.


نابودی32 میلیارد تومان کالای قاچاق
از ابتدای امسال تاکنون میزان انهدام و امحای کالای قاچاق از سوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی نسبت به پارسال افزایش داشته به طوری که تا پایان مردادماه به 32 میلیارد تومان رسیده است. علیرضا روحی‌علیایی، عضو هیات مدیره و معاون بهره‌برداری و فروش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در این‌باره به ایرنا گفت: با تدوین آیین‌نامه‌ای بین سازمان اموال تملیکی، گمرک جمهوری اسلامی ایران و دیگر دستگاه‌های متولی، قرار شد کالایی که از قابلیت صادرات برخوردار باشد به استناد بند 22 آیین‌نامه مواد 55 و 56 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، از شمول انهدام  و نابودی خارج شود. روحی‌علیایی توضیح داد: چنین کالاهایی مشمول «فروش به شرط صادرات» می‌شود و خودروی لوکس نیز در این زمره قرار می‌گیرد. به گفته  وی تاکنون بیش از 137 خودرو با حجم موتور بالاتر یا پایین‌تر از 2500 سی‌سی، به انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی وارد شده و در اختیار این سازمان قرار گرفته است. به استناد بند دوم این آیین‌نامه، فروش به شرط صادرات این خودروها در قالب مزایده انجام می‌شود اما خریدار باید تضمین‌هایی برای خروج آنها از کشور به گمرک ارائه کند.


Page Generated in 0/0068 sec