printlogo


کد خبر: 163777تاریخ: 1395/6/28 00:00
نبض جامعه

سخنگوی کمیسیون آموزش اعلام کرد
بررسی «استیضاح فانی» در جلسه کمیسیون آموزش
«موضوع استیضاح وزیر آموزش‌وپرورش و موضوعات مربوط به صندوق ذخیره فرهنگیان در جلسه هفته آینده این کمیسیون بررسی می‌شود.» میرحمایت میرزاده، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که «آیا موضوع تغییر و تحولات در صندوق ذخیره فرهنگیان را پیگیری می‌کنید؟»، اظهار داشت: کمیسیون آموزش مجلس در حال بررسی تمام موضوعات مربوط به وزارت آموزش‌وپرورش است. میرزاده افزود: موارد مورد بررسی مربوط به موضوع کلی در حوزه وزارت آموزش‌وپرورش، استیضاح وزیر و یک بند هم درباره صندوق ذخیره فرهنگیان است که پیش از تعطیلات مجلس این موارد با حضور وزیر بررسی شد. سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در نخستین جلسه کمیسیون آموزش مجلس پس از تعطیلات موضوع وزارت آموزش‌وپرورش و صندوق ذخیره فرهنگیان را دنبال می‌کنیم، افزود: هفته آینده که مجلس تشکیل جلسات را پیگیری می‌کند، جمع‌بندی موضوعات مربوط به استیضاح وزیر آموزش‌وپرورش و صندوق ذخیره فرهنگیان را به هیأت رئیسه مجلس تقدیم خواهیم کرد.

بازداشت معاون محیط زیست استان تهران
یک منبع آگاه از دستگیری معاون فنی اداره کل محیط زیست استان تهران به دلیل فساد مالی خبر داد. به گزارش فارس، یک منبع آگاه با اعلام این مطلب گفت: هفته گذشته مشاور و مسؤول دفتر مدیرکل محیط زیست استان تهران دستگیر شد. وی ادامه داد: همچنین معاون فنی اداره کل محیط زیست استان تهران نیز بتازگی بازداشت شده است و به دنبال این اتفاقات زمزمه‌های استعفای محمدهادی حیدرزاده، مدیرکل محیط زیست استان تهران نیز شنیده می‌شود. گفته می‌شود دلیل بازداشت این دو نفر تخلفات مالی و فساد اقتصادی است. همچنین در همین‌باره مدیرکل محیط‌زیست استان تهران در اظهارنظری  گفته است: «کارمندان بازداشت شده محیط‌زیست به دلیل تخلفات اداری توسط مراجع قضایی دستگیر شده‌‌اند و در مرحله بازجویی هستند».محمدهادی حیدرزاده افزود: 2 نفر از نیروهای اداره کل محیط‌زیست بنابر اتهاماتی که به آنها وارد شده است توسط مراجع قضایی بازداشت شدند و دلیل بازداشت این 2 نفر تخلفات اداری است که هم‌اکنون در مرحله بازجویی هستند. مدیرکل محیط‌زیست استان تهران همچنین درباره زمزمه استعفایش خاطرنشان کرد: خبر استعفایم را تکذیب می‌کنم و استعفا نمی‌دهم.

سازمان هواشناسی هشدار دارد
رگبار و سیلاب در استان‌های شمالی
استان‌های شمالی کشور با رعد و برق و وزش باد شدید و آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها دست و پنجه نرم خواهند کرد. به گزارش «وطن امروز»، سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه‌ای اعلام کرد: رگبار باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید موقتی و آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها طی روز یکشنبه برای برخی مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود. این اخطاریه فهرست مناطق یادشده را شامل استان گیلان و در بعدازظهر و اوایل شب اردبیل و شمال آذربایجان‌ شرقی و غربی اعلام کرد. براساس این گزارش، روز یکشنبه مناطق مورد نظر شامل استان‌های مازندران و در بعد از ظهر و اوایل شب گلستان و شمال خراسان شمالی خواهد بود. سازمان هواشناسی کشور در پایان اخطاریه خود تاکید کرد: طی همین مدت جاده‌های کوهستانی استان‌های گیلان، اردبیل، مازندران و شمال آذربایجان شرقی مه‌آلود خواهد بود از این رو توصیه می‌شود با توجه به این شرایط در مناطق فوق، اقدامات ایمنی لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی به عمل آید.
 


Page Generated in 0/0052 sec