printlogo


کد خبر: 163784تاریخ: 1395/6/28 00:00
کوتاه و گویا

  جلسه هم‌اندیشی ناظران برتر در منطقه 16 با حضور مدیران سامانه 1888، احدی مدیر بازرسی، پارسا معاون خدمات شهری و محیط‌زیست و ده‌دله مدیر سامانه 1888 منطقه برگزار شد.
  امیرحسین حیدرنیا، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 از افزایش تعداد تاکسی و ون در خطوط پرتردد منطقه با هدف به حداقل رساندن زمان انتظار مسافران در روزهای  اول مهر خبر داد.
  عباس صمدیان، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه 2 از افزایش فضای سبز در پیاده‌راه‌های  منطقه 2 خبر داده و گفته است: «جانمایی فلاورباکس‌ها در پیاده‌راه‌ها توسط کارشناسان اداری فضای سبز کارشناسی و اجرایی شده است و فضای سبز پیاده‌راه‌ها در دیگر خیابان‌های منطقه 2 نیز افزایش می‌یابد».
  سیدمحمد صاحبکار، سرپرست امور شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان گفت: تاکنون حدود 2700 شرکت دانش‌بنیان ارزیابی و تایید شده‌اند که بیشتر به تولید کالاهای دانش‌بنیان می‌پردازند، اما شرکت‌های تولیدکننده به برخی خدمات تجاری‌سازی نیاز دارند که باید شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات تجاری‌سازی برای پاسخگویی به نیاز آنها وجود داشته باشند.
  مسعود اسلامی در هجدهمین کنگره بین‌المللی تازه‌های قلب و عروق ایران با بیان اینکه نارسایی قلب از شایع‌ترین بیماری‌های قلبی است، تاکید کرد که بیماران مبتلا به نارسایی قلبی روزانه بیش از یک لیتر مایعات مصرف نکنند. نارسایی قلب به دلیل افزایش فشار قلبی بیمار ایجاد می‌شود و فرد دچار تنگی نفس در حالت استراحت، کاهش انقباض قلب و تورم پاها می‌شود.
  همزمان با اجرای طرح جهادی نگهداشت شهر، معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 13 اقدام به ساماندهی حصارهای کارگاهی از تاریخ 15 شهریورماه کرده است که تا اوایل آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.
  حجت‌الاسلام عبدالمقیم ناصحی، عضو شورای شهر تهران، در بازدید از اداره کل امور ایثارگران شهرداری به بررسی کیفیت خدمات ارائه شده توسط این اداره کل به ایثارگران شهرداری تهران پرداخت. همچنین مهدی محمدباقری، مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران با اشاره به اجرای طرح پایش سلامت گفت: در قالب طرح پایش سلامت، تمام همسران و مادران شهدای شهرداری با انجام تمام آزمایش‌هایی همچون تست سرطان، بیماری‌های کلیوی و نرمی استخوان مورد معاینه قرار گرفته‌اند.
  کارگاه‌ بین‌المللی کاربرد نانومواد در پزشکی در روزهای ۱۲ تا ۱۴ آبان‌ماه ۱۳۹۵ در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. سومین دوره کارگاه‌های بین‌المللی PAM با هدف آشنایی اساتید، پژوهشگران و دانشجویان رشته‌های پزشکی، مهندسی و علوم پایه با کاربردهای روز نانومواد در پزشکی و بسترسازی برای همکاری مشترک رشته‌های فنی و مهندسی با رشته‌های پزشکی برگزار می‌شود.
  شبکه آزمایشگاه‌های آموزشی نانو (توانا) در راستای گسترش فعالیت‌های برون‌مرزی و صادرات بسته‌های تجهیزاتی و آموزشی آزمایشگاهی نانو در شهریورماه سال جاری 3 کارگاه آموزشی در سطح دانش‌آموزان و یک دوره آموزشی 4 روزه در یک شرکت نانویی در کشور چین برگزار کرد.


Page Generated in 0/0060 sec