printlogo


کد خبر: 163930تاریخ: 1395/6/31 00:00
کوتاه و گویا

  مرکز آموزش‌های تخصصی بازار کار جهاد دانشگاهی با هدف آشنایی کاربردی با مکالمه زبان عربی «دوره‌های کاربردی زبان عربی» را به صورت ترمیک و فشرده برگزار می‌کند و در پایان مدرک معتبر جهاد دانشگاهی به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.
 
  ابوالقاسم حبیبی، دبیر جشنواره رسانه‌های علوی با اشاره به راه‌اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره رسانه‌های علوی «ویژه تولیدات دیجیتال» بیان داشت: در راستای سیاست‌های کلان و راهبردی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حمایت و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی این جشنواره با حمایت جدی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های  دیجیتال شکل گرفته است.
 
  مجید سلمانی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه 16، از برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری (ویژه آقایان) در بوستان بازیافت خبر داد و افزود: این همایش در گرامیداشت دهه ولایت با شعار «حمل‌ونقل پاک» در راستای  کاهش ترافیک و آلودگی هوا، حفظ محیط زیست، توسعه ورزش همگانی و تامین سلامت و نشاط عمومی و تشویق و ترویج فرهنگ استفاده شهری از دوچرخه برگزار شد.
 
  سیدامیرمحسن ضیائی، رئیس جمعیت‌هلال احمر در دیدار با علی حسن اسماعیل شمری، رئیس کمیته بهداشت و محیط زیست و عضو شورای استان نجف اظهار داشت: کمک به اداره بیمارستان‌ها یا مراکز درمانی نجف، مشارکت در تولید دارو و فراهم کردن امکان پذیرش بیماران عراق در ایران و انتقال تجربیات هلال‌احمر ایران در حوزه توانبخشی و ساخت اعضای مصنوعی از جمله زمینه‌هایی است که می‌توان با هلال‌احمر عراق همکاری مشترک داشت.
 
  به گفته سعید حسینی، مدیرکل نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تامین اجتماعی، کارگران ساختمانی برای بیمه شدن و استفاده از خدمات تامین اجتماعی باید کارت مهارت فنی معتبر ساختمانی داشته و همچنین در صنعت ساختمان مشغول به کار باشند.
 
  حجت‌الاسلام‌ سیدمحمدعلی شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در شورای معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان داشت: براساس مصوبه هیات وزیران در سال جاری به 100 هزار نفر از ایثارگران واجد شرایط تسهیلات مسکن اعطا می‌شود.
 
  پرویز کرمی، دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در سومین نشست شورای سیاستگذاری جشنواره ملی فرهنگی - هنری «ایران ساخت» با تاکید بر دانش بنیان بودن به عنوان ملاک اصلی کالاهای معرفی شده در این جشنواره، گفت: استفاده از دانش و فناوری در تولید محصول و ایجاد ارزش افزوده با استفاده از دانش و فناوری از تولیدات دانش‌بنیان، ملاک حمایت از این محصولات در جشنواره است. 
 
   مسعود قاسمی، رئیس انجمن آترواسکلروز ایران با اشاره به اینکه سالانه 83 هزار مرگ و میر به دلیل فشار خون بالا در ایران اتفاق می‌افتد، تصریح کرد: تهرانی‌ها بیشتر از مردم سایر شهرها کلسترول بالا دارند.
 
  عبادالله فتح‌اللهی، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به شکل‌گیری کمیته‌های تخصصی زیرمجموعه ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران بر ضرورت توزیع عادلانه سرانه‌های خدماتی در بافت‌های فرسوده تأکید کرد.
 

Page Generated in 0/0067 sec