printlogo


کد خبر: 163941تاریخ: 1395/6/31 00:00
اخبار

پیام رهبر انقلاب برای کاروان پارالمپیک ایران
 
رهبر انقلاب اسلامی با صدور پیامی از افتخارآفرینی کاروان ایران در پارالمپیک ریو قدردانی کرد. در پیام آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای برای ورزشکاران پارالمپیکی ایران آمده است:
«افتخار آفریدید و ملت عزیز را خرسند کردید. آوازه‌ شهیدان مظلوم منا را در فضای جهان پخش کردید. لباس مبارک احرام را به رخ دشمنان شعائر اسلامی کشیدید. صمیمانه قدردانی و تشکر می‌کنم. امیدوارم در تقید به ضوابط شرعی مانند همیشه با اعتماد به‌نفسی که شایسته‌ شما است ظاهر شوید. سانحه‌ دردناک برای جانباز و رزمنده‌ ورزشکار، بهمن گلبارنژاد عزیز مرا متأسف و متأثر کرد.
سیدعلی خامنه‌ای»
 
خشم بارسلونا از بخشیده شدن رئال
 
باشگاه بارسلونا به انتقاد از دادگاه داوری ورزشی پرداخت و آن را به جانبداری از رئال‌مادرید متهم کرد. به نقل از EFE، فیفا 2 باشگاه رئال‌مادرید و اتلتیکومادرید را به خاطر جذب بازیکنان جوان از فعالیت در فصل جابه‌جایی تابستانی منع و تاکید کرد که بازیکنان جوانی که این تیم‌ها جذب کرده‌اند نمی‌توانند در ترکیب به میدان روند اما دادگاه داوری ورزشی فرجام‌خواهی رئال‌مادرید را قبول و تاکید کرد بازیکنان غیرقانونی که رئال جذب کرده می‌توانند تا زمان نهایی شدن حکم به میدان روند، این درحالی است که این دادگاه پیش از این با چنین درخواستی که از سوی بارسلونا ارائه داده شده بود مخالفت و تاکید کرده بود خریدهای جدید این تیم نمی‌توانند به میدان روند. قبول شدن درخواست فرجام‌خواهی رئال‌مادرید از سوی دادگاه داوری ورزشی باعث خشم آبی‌واناری‌ها شده است. 
 
قرعه‌کشی جام‌حذفی
 
استقلال در اولین گام در رقابت‌های جام حذفی به مصاف ملوان نوین انزلی خواهد رفت. پرسپولیس هم در اولین دیدار با قشقایی شیراز بازی می‌کند. مراسم قرعه‌کشی دور سوم رقابت‌های جام حذفی عصر روز دوشنبه در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌های مختلف حریفان خود را در این رقابت‌ها شناختند. در ابتدای این مراسم که محمود خوردبین به عنوان نماینده باشگاه پرسپولیس، محسن خدایی نماینده استقلال، میرشاد ماجدی نماینده خونه به خونه بابل و... حضور داشتند، غلامرضا بهروان درباره برگزاری این مسابقات توضیحاتی داد. براساس قرعه‌کشی صورت گرفته، استقلال تهران در اولین دیدار خود در جام حذفی به مصاف تیم ملوان نوین انزلی می‌رود. پرسپولیس هم به مصاف پرسپولیس قشقایی شیراز خواهد رفت.
 
انتقال فروزان به تمرینات امیدها
 
محسن فروزان که در ابتدای فصل با کلی سر و صدا به تیم دسته اولی خونه به خونه بابل منتقل شد حالا در آستانه جدایی از این تیم است. به گزارش فارس، تیم فوتبال خونه به خونه بابل در ابتدای این فصل محسن فروزان را جذب کرد تا خیالش از بابت دروازه تیم راحت باشد اما با گذشت چند هفته علیرضا مرزبان از این بازیکن ابراز نارضایتی کرد و حتی هفته گذشته فروزان را به دلیل مسائل انضباطی در اختیار باشگاه قرار داد. حالا با گذشت چند هفته و پس از اتفاقاتی که در دیدار خونه به خونه بابل و سپیدرود در رشت اتفاق افتاده، باشگاه خونه به خونه در تدارک فسخ قرارداد این بازیکن است و حتی طی روزهای اخیر این دروازه‌بان که سابقه حضور در استقلال را هم دارد در تمرینات تیم امید خونه به خونه شرکت کرده است. ظاهراً قرار است مرزبان روی نائیجی، دروازه‌بان تیمش حساب باز کند و تا پایان فصل از این بازیکن به جای فروزان در ترکیب تیمش بهره ببرد.
 
مخالفت 56 درصدی لهستانی‌ها با بازگشت لوزانو
 
در یک نظرسنجی  مشخص شد 56 درصد مردم لهستان مخالف حضور لوزانو به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال این کشور هستند. به گزارش ایسنا، سایت لهستانی WP در نظرسنجی‌ای به بازگشت رائول لوزانو به تیم ملی لهستان پرداخت و نظر کاربران خود را درباره حضور دوباره او در تیم ملی این کشور پرسید. سوال این نظرسنجی این بود که آیا از حضور رائول لوزانو به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال لهستان حمایت می‌کنید یا خیر؟  30 درصد کاربران این سایت موافقت خود را اعلام کردند اما 56 درصد با حضور لوزانو در تیم ملی والیبال لهستان مخالفت کردند. 14 درصد نیز نظر ممتنع داشتند. در روزهای گذشته خبری مبنی بر توافق فدراسیون والیبال لهستان با لوزانو منتشر شد که فدراسیون این کشور تکذیب کرد.

Page Generated in 0/0051 sec