printlogo


کد خبر: 163967تاریخ: 1395/6/31 00:00
رویدادها

انتشار روایت‌هایی از زندگی شهید همدانی
 
روایت‌هایی از زندگی سرلشکر شهید حسین همدانی در کتاب «ساعت شانزده به وقت حلب» منتشر شد. به گزارش فارس، در آستانه اولین سالگرد شهادت مدافع حرم سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین همدانی کتاب «ساعت شانزده به وقت حلب » به همت نشر صاعقه و اهتمام زهرا همدانی و سیدحسن شکری منتشر و روانه بازار کتاب شد. این کتاب شامل روایت‌هایی از زندگی استاد جنگ‌های نامتقارن محور مقاومت و پرچمدار رشید سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) و 65 خاطره کوتاه به همراه عکس در موضوعات مختلف از شهید همدانی است.
 
«بادیگارد» به سوریه رفت
 
فیلم سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا در سوریه اکران شد. 
به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «بادیگارد» پس از اکران‌ در کانادا، استرالیا، انگلستان و لبنان این بار در سوریه به نمایش گذاشته شد. این فیلم از سه‌شنبه ۳۰ شهریورماه سال ۱۳۹۵ به مدت ۱۰ روز در کشور سوریه به اکران عمومی در خواهد آمد. اکران‌های عمومی این فیلم از روز چهارشنبه ۳۱ شهریور در 4 سانس در دارالاپرا و سالن کاندی انجام می‌شود و مردم سوریه می‌توانند از این فیلم سینمایی دیدن کنند. فیلم سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا به روایت زندگی یک محافظ مؤمن و انقلابی با بازی پرویز پرستویی می‌پردازد.
 
شبکه «شما» دوباره آمد
 
شبکه تلویزیونی «شما» پس از تعطیلی چند ماهه مجددا فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد. به گزارش فارس، شبکه تلویزیونی «شما» با شعار «شبکه شما، شبکه مردم ایران» با رویکرد اجتماعی و فرهنگی و توجه ویژه به موضوعاتی همچون گردشگری، اقوام، آداب و رسوم ایرانیان، موسیقی و توانمندی‌های استانی کار خود را آغاز کرد. مدیریت شبکه تلویزیونی«شما» بر عهده مهدی قاسمی است و این شبکه زیر‌مجموعه معاونت امور استان‌های سازمان صداوسیما فعالیت می‌کند. در این رابطه مهدی قاسمی  از طراحی و پخش برنامه‌ای جدید با نام «رادیو شب» در شبکه «شما» خبر داد که توسط سازندگان برنامه رادیو هفت با موضوع پرداختن به موسیقی‌های محلی روی آنتن این شبکه می‌رود. همچنین شبکه «امید» هم که برای گروه سنی 12 تا 18 سال در نظر گرفته شده در روز عید غدیر رسما افتتاح شد.
 
آغاز ثبت‌نام اکران‌های دانشگاهی «یتیم‌خانه ایران»
 
موسسه راوی فیلم اعلام کرد، همزمان با آغاز اکران عمومی این اثر ارزشمند در سینماها، دانشگاه‌های کشور می‌توانند اکران اختصاصی برگزار کنند.  به گزارش فارس، سیدعلیرضا فخارزاده مدیر عامل راوی فیلم با اعلام این خبر افزود: فیلم سینمایی یتیم‌خانه ایران با سیستم‌های دیجیتال و به صورت حرفه‌ای در دانشگاه‌ها اکران می‌شود. 
 
برگزاری کارگاه نقاشی در جشنواره هنرهای تجسمی بسیج
 
همزمان با برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی بسیج در تبریز، کارگاه نقاشی در حاشیه آن برگزار شد. به گزارش فارس، در این کارگاه هنرمندان به آفرینش آثار تجسمی همچون نقاشی روی بوم و طراحی پرداخته و سپس در پایان به معرض قضاوت اساتید خواهند گذاشت. محمداسماعیل سعیدی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در حاشیه بازدید از جشنواره و نمایشگاه هنرهای تجسمی بسیج اظهار داشت: یکی از حلقه‌های مفقوده در وضعیت نابسامان فرهنگی کنونی که مقام معظم رهبری نیز به آن اشاره داشتند، هنر است. اگر ما بخواهیم مفاهیم ارزشی را در جامعه ماندگار کنیم در قالب هنر امکان آن وجود داشته و اثر هنری از مانایی بیشتری برخوردار است.
 
سعید آقاخانی مستندساز شد
 
برنامه مستند «جهت» به نویسندگی و کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و با اجرای امیر غفارمنش برای شبکه نسیم تولید می‌شود. به گزارش فارس، برنامه‌ مستند «جهت» با نام قبلی «زنگ خطر» با موضوع پیشگیری از اعتیاد به کارگردانی سعید آقاخانی این روزها حدود یک ماه است که مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد. در این مستند، امیر غفارمنش درباره اعتیاد با افراد مختلفی چون معتادها، افراد نجات یافته از دام اعتیاد، مسؤولان کمپ اعتیاد،‌ سردار منتظرالمهدی(معاون اجتماعی پلیس ناجا) و... گفت‌وگو می‌کند.

Page Generated in 0/0060 sec