printlogo


کد خبر: 164001تاریخ: 1395/7/1 00:00
کوتاه و گویا

  ناصر رکاب، مدیراجرایی چهارمین جشنواره انگور از طبخ طولانی‌ترین قیقاناخ (خاگینه) به طول 34 متر در هفتمین روز برگزاری چهارمین جشنواره انگور در دهکده ساحلی چی چست ارومیه خبر داد.
 
  مانی جعفریان، قائم‌مقام شهردار منطقه 6 با اشاره به همزمانی فصل بازگشایی مدارس با ماه محرم و هفته دفاع‌مقدس گفت: تمام تمهیدات برای فصل بازگشایی مدارس صورت گرفته و تمام زیرساخت‌های مورد نظر برای فصل بازگشایی مدارس فراهم آمده است. همچنین محمدجواد خسروی، معاون فنی و عمرانی منطقه 8 از اجرای 775 عملیات لکه‌گیری با محوریت محلات کم‌برخوردار در معابر و تقاطع‌های سطح منطقه خبر داد.
 
  سیر نمایشگاهی «جنایات آمریکا در جنگ‌ها» با محوریت بازخوانی برخی جنایات آمریکایی‌ها در دوران دفاع‌مقدس علیه ملت ایران به همت اداره هنرهای تجسمی مرکز تخصصی- فرهنگی سازمان بسیج، همزمان با آغاز هفته دفاع‌مقدس در سراسر کشور برپا شد. 
 
همچنین همزمان با آغاز هفته دفاع‌مقدس، نمایشگاهی شامل عکس‌های دیده نشده از جنگ تحمیلی با عنوان «با حماسه‌سازان» از روز جمعه ۲ مهرماه ۹۵، ساعت ۱۶ در «گالری ملک‌الشعرای بهار» باغ‌موزه قصر گشایش می‌یابد.
 
  مهدی پیرهادی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 با اشاره به برپایی نمایشگاه فرهنگی و تجسمی با عنوان «مدافعان فردا» در بوستان ملت اظهار داشت: در این نمایشگاه که با دکور‌ها، نور و موسیقی‌هایی از جبهه جنگ و دوران دفاع‌مقدس طراحی و اجرا شده است، کودکان در قالب بازی‌هایی با شهدا و پیام‌های دوران دفاع‌مقدس آشنا  می‌شوند. همچنین عباس صمدیان، معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 2 از اجرای پروژه رنگ‌آمیزی پل ستارخان در این منطقه خبر داد.
 
  کتاب «مثل چشم‌های بابا» که روایت داستان زندگی یک جانباز برای کودکان است، به قلم راضیه دهقان‌سلماسی و تصویرگری پرویز اقبالی همزمان با هفته دفاع‌مقدس انتشار یافت و در فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور عرضه شده است.
 
  غلامرضا زمانی، معاونت پژوهشی انجمن صرع ایران با بیان اینکه والدین نباید بیماری«صرع» فرزندشان را پنهان کنند، بیان داشت: کودکان مبتلا به صرع 2 گروه هستند؛ برخی اشکالات ساختاری مغز و بیماری‌های زمینه‌ای دارند که کودک را با معلولیت ذهنی یا جسمی روبه‌رو می‌کند و گروه دیگر کودکانی هستند که از شرایط جسمی، سلامت و ضریب هوشی معمولی برخوردار هستند.
 
  مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران از پیشرفت 60درصدی تهیه اطلس قنوات شهر تهران خبر داد و بر ضرورت استفاده درست و بهینه از آب‌های غیرشرب در آبیاری فضای سبز شهر تهران تاکید کرد.

Page Generated in 0/0053 sec