printlogo


کد خبر: 164007تاریخ: 1395/7/1 00:00
معاون شهردار تهران:
«عطر سیب» در آستانه ماه محرم برپا می‌شود

گروه اجتماعی: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، اقدامات صورت گرفته در آستانه ماه محرم و فعالیت‌های هفته دفاع‌مقدس را تشریح کرد.
به گزارش «وطن امروز»،  معاون اجتماعی- فرهنگی شهرداری تهران درباره برنامه‌های هفته دفاع‌مقدس گفت: ما امسال به صورت ویژه و گسترده با همکاری سپاه تهران و سپاه امام حسن مجتبی(ع) که شهرستان‌ها را در بر می‌گیرد، کارهایی را به مناسبت هفته دفاع‌مقدس پیش‌بینی کرده‌ایم، از جمله رزمایش‌های گوناگون، برگزاری شب‌های شعر در سراهای محلات و نمایش فیلم‌های سینمایی و مستندات ماندگار با محوریت هفته دفاع‌مقدس در مناطق بیست‌ودوگانه. وی افزود: در منطقه ۲۰ رزمایش برگزار خواهد شد و در بوستان ولایت بازسازی عملیات‌های ویژه دفاع‌مقدس را خواهیم داشت. برگزاری نمایشگاه‌های یاد یاران و شب‌های شیدایی در مساجد سطح منطقه، برگزاری مراسم ویژه در بهشت زهرا(س) در قطعات شهدا و غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا و برگزاری نمایشگاه عکس مقاومت در مناطق تهران از دیگر برنامه‌های معاونت خواهد بود. به گفته معاون شهردار تهران،  هیات‌ها با توجه به مناطق شمالی، جنوبی، غربی و شرقی، گروه‌بندی شده‌اند که طبق گروه‌بندی در روزهای خاصی می‌توانند از نمایشگاه استفاده کنند. عبداللهی با اشاره به اینکه خرید برای عموم در نمایشگاه عطرسیب آزاد است، افزود: سطح تخفیفات ما ٢٠ درصد زیر قیمت بازار در این نمایشگاه است و همچنین بن‌های ٣٠٠ تا ٤٥٠ هزار تومانی به هیات‌ها بسته به گروه‌بندی‌ها داده می‌شود. به گفته عبداللهی، به گروه هیات دانش‌آموزی نیز٣٠٠ هزار تومان بن داده خواهد شد و به هیات‌های موردی، بین ٤٠٠ تا ٤٥٠ هزار تومان بن بسته به نیاز آنها داده خواهد شد. وی  با اعلام اینکه در سال گذشته بالای ١٤هزار هیات از نمایشگاه عطرسیب بهره بردند، گفت: جمع مساجد، هیات‌های ثابت و موردی بالای ١٦ هزار مورد است. به گفته عبداللهی، در تهران  ٢هزار و ٥٠٠ مسجد و ٤ هزار و ٥٠٠ هیات مذهبی داریم. عبداللهی با اشاره به برگزاری ٣٠ برنامه تحت عنوان «مهر قلم» به مناسبت بازگشایی مدارس، خاطر نشان کرد:  برگزاری جشن بزرگ مهر در ١٣٢ مدرسه منتخب پایتخت با أولویت محلات محروم همزمان با سوم مهرماه روز آغاز سال تحصیلی جدید، برگزاری جشن ویژه دانش‌آموزان نیازمند در سطح مناطق بیست‌ودوگانه، اهدای 
٢ هزار و ٢٠٠ بسته حمایتی با عنوان کوله‌پشتی مهربانی(کیف، کفش و لوازم‌التحریر) به دانش‌آموزان نیازمند، اجرای طرح سلامت معنوی شامل آموزش و ارتقای سطح دانش‌آموزان در ابعاد معنوی سلامت در ١٢ مدرسه منتخب هر منطقه و نیز اجرای طرح تبلیغی نسیم بهشت در ١٣٢ مدرسه منتخب پایتخت که از اول تا ١٥ مهرماه در ٦ مدرسه هر منطقه مبالغان و مشاوران مذهبی حضور دارند، از جمله برنامه‌های مهم این طرح  است. 

Page Generated in 0/0053 sec