printlogo


کد خبر: 164023تاریخ: 1395/7/1 00:00
اخبار

فیلترینگ ادامه‌دار فدراسیون جهانی وزنه‌برداری برای ایرانی‌ها
دسترسی کاربران ایرانی به سایت فدراسیون جهانی وزنه‌برداری همچنان از طریق فیلترشکن امکانپذیر است.  به گزارش ایسنا، بعد از اینکه 2 حرکت بهداد سلیمی در بازی‌های المپیک ریو توسط داوران و هیات ژوری مورد تایید قرار نگرفت و باعث حذف او از بازی‌ها شد، سایت فدراسیون جهانی هک و در صفحات آن تصویر بهداد سلیمی قرار داده شد اما پس از برطرف شدن مشکل سایت فدراسیون جهانی وزنه‌برداری، دسترسی آن برای کاربران ایرانی بسته شد و از ایران نمی‌توان به سایت جهانی دسترسی داشت و تنها از طریق فیلترشکن می‌توان این سایت را مشاهده کرد. اکنون نیز یک ماه از این اتفاق می‌گذرد و هنوز سایت جهانی برای کاربران ایرانی فیلتر است.  فدراسیون جهانی وزنه‌برداری خاطره بد دیگری نیز از ایرانی‌ها دارد که مربوط به سال 2005 است؛ زمانی که قرار بود بهترین وزنه‌بردار قرن انتخاب شود، ایرانی‌ها برای رأی دادن به حسین رضازاده با روبات هزاران ایمیل ساختند و به سایت جهانی حمله کردند که در نهایت باعث از کار افتادن این سایت شد. این اتفاق باعث شد فدراسیون جهانی بشدت از ایرانی‌ها ناراحت شود و اکنون دوباره چنین اتفاقی رخ داده است. 
 
قاتل مدیرعامل سابق باشگاه مس سرچشمه دستگیر شد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان از دستگیری قاتل حسین منصوری، مدیرعامل سابق باشگاه مس سرچشمه پس از دو ماه پیگیری خبر داد. به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، حسین رئیسی‌نژاد در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: پس از اطلاع از قتل مدیرعامل سابق باشگاه مس سرچشمه دستگیری قاتل با توجه به اهمیت موضوع در اولویت کار این دادسرا قرار گرفت.  رئیسی‌نژاد افزود: پس از انجام اقدامات فنی- اطلاعاتی قاتل که خانمی ۳۱ ساله است، سه‌شنبه ۲۲ شهریور ۱۹۵ در شهرستان سیرجان شناسایی و دستگیر شد. وی اظهار داشت: طی دو ماه اخیر «م. ب» از استان خارج و در استان‌های تهران و هرمزگان متواری بوده است.  رئیسی با بیان اینکه بازجویی‌ها از متهمه ادامه دارد، بیان داشت: متهمه علت وقوع قتل را ناشی از یکسری اختلافات عنوان کرده که تحقیقات در جهت کشف حقیقت و زوایای پنهان حادثه در حال انجام است. 
 
پاسخ دندان‌شکن مدیر برنامه‌های توره به گوآردیولا
دیمیتری سلوک بلافاصله پس از اظهارنظر گوآردیولا درباره خودش، پاسخ سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی را داد.  به نقل از موندو دپورتیوو، جنگ میان پپ گوآردیولا و دیمیتری سلوک، مدیر برنامه یحیی توره همچنان ادامه دارد. سرمربی منچسترسیتی در نشست خبری خود گفت: تا زمانی که سلوک عذرخواهی نکند، توره اجازه بازی نخواهد داشت. سلوک نیز بلافاصله در مصاحبه با اسکای‌اسپورت پاسخش را داد و گفت: گوآردیولا چند جام به دست آورده و فکر می‌کند پادشاه شده است. در اروپا زندگی می‌کنم و هر چیزی که بخواهم می‌گویم و گوآردیولا نمی‌تواند منعی برایم ایجاد کند. مدیر برنامه توره در پایان اظهار کرد: تنها در صورتی از او عذرخواهی خواهم کرد که گوآردیولا نیز از مانوئل پیگرینی (سرمربی فصل گذشته سیتی) به خاطر کاری که با او کرد معذرتخواهی کند. 
 
ماتئوس: مسی همان کاری را می‌کند که مارادونا ۳۰ سال پیش می‌کرد
بازیکن پیشین تیم‌ملی فوتبال آلمان به تمجید از فوق‌ستاره بارسلونا پرداخت و او را با اسطوره فوتبال آرژانتین مقایسه کرد.  لوتار ماتئوس 55 ساله که در جام‌جهانی 1986 و 1990 سابقه رویارویی با دیگو مارادونا را داشته، معتقد است لیونل مسی به اندازه هموطنش و اسطوره فوتبال آرژانتین خوب است. او بر این باور است که مسی به واقع مارادونای امروزی است.  ماتئوس که سابقه قهرمانی با تیم‌ملی آلمان در جام‌جهانی را دارد، با اشاره به اینکه مقایسه 2 ستاره از نسل دیروز و امروز فوتبال آرژانتین کار آسانی نیست، به شبکه تلویزیونی «فاکس اسپورتس» گفت: مسی حالا همان کاری را می‌کند که مارادونا 30 سال پیش انجام می‌داد. وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به تمجید از مهاجم پیشین آلبی‌سلسته پرداخت و عنوان کرد: وقتی صحبت از جام‌جهانی 1986 می‌شود، تنها می‌توانم کوتاه درباره مارادونا حرف بزنم. هرگز بازیکنی ندیده‌ام که مانند دیگو جام‌جهانی را در تسخیر خود داشته باشد. 
 

Page Generated in 0/0052 sec