printlogo


کد خبر: 164061تاریخ: 1395/7/3 00:00
رویدادها

سیدعبدالملک حوثی  چهره مقاومت سال ۲۰۱۶
چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به‌منظور الگودهی و معرفی الگوی نمادینی از جلوه‌های مقاومت و پایداری، چهره مقاومت سال 2016 را معرفی کرد. در این دوره جشنواره سیدعبدالملک حوثی رهبر شیعیان یمن به‌عنوان چهره مقاومت سال 2016 معرفی شد. در دوره گذشته جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت (دوره سیزدهم) جایزه چهره مقاومت سال 2014 در مراسم اختتامیه  جشنواره در برج میلاد به سیدحسن نصرالله، رهبر حزب‌الله لبنان اختصاص یافت که با حضور پسرش اهدا شد. گفتنی است، چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به همت بنیاد فرهنگی روایت و انجمن سینمای انقلاب و دفاع‌مقدس با برگزاری مراسم افتتاحیه در روز جمعه رسما آغاز شده و تا 9 مهر در تهران ادامه دارد.

اکران «بادیگارد» در ایالت‌های آمریکا
فیلم «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا در شهرها و ایالت‌های آمریکا اکران می‌شود. به گزارش «نسیم آنلاین»، این فیلم با همکاری مؤسسه فرهنگی - هنری آرام آرت روی پرده سینماهای آمریکا می‌رود. اولین بلیت‌فروشی «بادیگارد» که برای اکران در این شهر از هفته پیش آغاز شد، در روزهای ابتدایی فروش، به دلیل استقبال بسیار به پایان رسید.

موزه دفاع‌مقدس میزبان نمایشگاه «دیپلماسی و دفاع‌مقدس»
به مناسبت سی‌وپنجمین سالگرد تجاوز رژیم بعثی عراق به کشورمان، نمایشگاه دفاع‌مقدس در اسناد وزارت امور خارجه با عنوان «دیپلماسی و دفاع‌مقدس» با همکاری باغ‌موزه دفاع‌مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت و مرکز اسناد وزارت امور خارجه، روز سه‌شنبه هفتم مهرماه در گالری فکه باغ‌موزه افتتاح می‌شود. اصغر رضوانی، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل باغ‌موزه دفاع‌مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت با اعلام خبر فوق افزود: در این نمایشگاه که به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت، تصاویر یکصد سند برگزیده مربوط به تجاوزات رژیم بعثی به کشورمان و اقدامات دستگاه دیپلماسی در این‌باره به نمایش در می‌آید. گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه از 7 الی 13 مهرماه ساعت 9 صبح الی 17 به گالری فکه واقع در باغ‌موزه دفاع‌مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت مراجعه کنند.

مجید انتظامی موسیقی «ماه گرفتگی» را می‌سازد
هادی انباردار، تهیه‌کننده فیلم «ماه‌گرفتگی» گفت: آهنگسازی فیلم سینمایی «ماه‌گرفتگی» برعهده مجید انتظامی است و قرار است در پایان تدوین بعد از دیدن فیلم به صورت کامل وی کارش را آغاز کند. به گزارش فارس، هادی انباردار افزود: در این فیلم تلاش داشتیم تماما به دور از هرگونه فشار جناحی به عدالت بپردازیم و از مسیر حقیقت دور نشویم. با توجه به اینکه در برخی مواقع فشار‌ها بر گروه سازنده زیاد می‌شد اما واقعا تحت تاثیری چیزی قرار نگرفتیم. به جرأت می‌گویم به دور از هر گرایشی یک فیلم خوب و منطقی بسازیم تا بیننده‌ای که اطلاعات سیاسی ندارد از فیلم لذت ببرد.

تجلیل از شهید شاخص بسیج
همزمان با سالروز شهادت میثم تمار، مراسم روز قشر سازمان بسیج مداحان کشور و تجلیل از شهید شاخص این سازمان در سال ۹۵ برگزار می‌شود.  به گزارش فارس، مراسم روز قشر و شهید شاخص سال ۹۵ سازمان بسیج مداحان امروز ۲۲ ذی‌الحجه همزمان با سالروز شهادت «میثم تمار» یار راستین امیرالمؤمنین(ع) برگزار می‌شود. این مراسم امروز شنبه سوم مهرماه از ساعت 16 تا 18 در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی شهر همدان برگزار می‌شود.

آغاز نمایش آثار فصل پاییز سینما تک موزه هنرهای معاصر
آثار فصل پاییز سینما تک موزه هنرهای معاصر در 2 بخش «چشم‌انداز سینمای دهه ۵۰ ژاپن» و «ژان لوک گدار: یک بارگذاری مجدد»، از روز یکشنبه ۴ مهرماه ساعت ۱۷ با نمایش «خوراک» به کارگردانی میکیو ناروسه در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران آغاز می‌شود.به گزارش تسنیم، برنامه دوره چهل و پنجم ( پاییز 95) سینما تک موزه، با فیلم«خوراک» محصول سال 1951 با مدت 96 دقیقه آغاز می‌شود.


Page Generated in 0/0058 sec