printlogo


کد خبر: 164063تاریخ: 1395/7/3 00:00
اخبار

قرعه‌کشی مجدد هندبال باشگاه‌های آسیا
مراسم قرعه‌کشی و گروه‌بندی نوزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا، شب گذشته در مقر کنفدراسیون آسیا در کویت برگزار شد. پس از انصراف باشگاه «مار الیاس» لبنان و محرومیت این باشگاه از مسابقات آسیایی و به‌دلیل کاهش ۹ تیم شرکت‌کننده به ۸ تیم، قرعه‌کشی مجدد طبق آیین‌نامه مسابقات AHF انجام شد. بر این اساس در گروه‌بندی جدید، تیم نفت‌وگاز گچساران به عنوان نماینده ایران با قرعه مناسب در گروهی خوب با تیم‌های الاهلی اردن، الجزیره امارات و الجیش قطر همگروه شده است. تیم‌های اول و دوم هر گروه پس از دیدارهای مقدماتی به مرحله نیمه‌نهایی صعود خواهند کرد. نوزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از ۸ الی ۱۵ آبان امسال در شهر امان، پایتخت اردن برگزار خواهد شد.

پیکر مرحوم بهمن گلبارنژاد در دارالرحمه شیراز به خاک سپرده شد
پیکر مرحوم بهمن گلبارنژاد، عضو تیم دوچرخه‌سواری پارالمپیک در دارالرحمه شیراز به خاک سپرده شد. صبح جمعه پیکر مرحوم بهمن گلبارنژاد با حضور گروه‌های مختلف مردمی و مسؤولان استان در ورزشگاه یادگار امام(ره) شیراز تشییع شد. پس از اقامه نماز بر پیکر این جانباز دفاع‌مقدس، مراسم عزاداری پرشوری انجام و سپس مراسم تشییع تا دارالرحمه برگزار شد. مراحل و کارهای اولیه دفن در دارالرحمه انجام شده بود، بنابراین پیکر مرحوم پس از رسیدن به دارالرحمه با حضور گسترده ورزشکاران و گروه‌های مردمی به خاک سپرده شد. مرحوم بهمن گلبارنژاد عضو تیم دوچرخه‌سواری پارالمپیک کشورمان در مسابقات ریو دچار حادثه شد و در مسیر انتقال به بیمارستان فوت کرد. پیکر این جانباز دفاع‌مقدس روز پنجشنبه وارد تهران شد و پس از برگزاری مراسمی شامگاه همان روز به شیراز منتقل شد که مورد استقبال گسترده مردم
 قرار گرفت.

دومین شگفتی جام‌جهانی فوتسال رقم خورد
تیم‌ملی فوتسال مصر در رقابت‌های جام‌جهانی موفق شد ایتالیا را در وقت‌های اضافه شکست دهد و بعد از ایران دومین شگفتی‌ساز این مسابقات شود. به گزارش مهر، در ادامه رقابت‌های مرحله یک‌هشتم جام‌جهانی فوتسال بامداد جمعه (به وقت ایران) 3 بازی دیگر برگزار شد که در یکی از این مسابقات تیم مصر دست به کار بزرگی زد و توانست تیم ایتالیا را در وقت‌های اضافه با نتیجه ۴ بر ۳ شکست دهد تا ایتالیا هم بعد از برزیل دومین ناکام بزرگ این رقابت‌ها لقب بگیرد. تیم آذربایجان هم در وقت‌های اضافه با نتیجه ۱۳ بر ۸ تایلند را در هم کوبید تا یک نماینده دیگر از آسیا هم از این مسابقات حذف شود. بازی 2 تیم آرژانتین و اوکراین هم مثل 2 بازی دیگر به وقت‌های اضافه کشید که آرژانتینی‌ها موفق شدند یک گل به اوکراین بزنند و با این گل راهی یک‌چهارم نهایی شوند.

گزینه‌های هدایت تیم‌ملی فوتبال قطر مشخص شدند
سرمربی تیم فوتبال الریان قطر شانس نخست هدایت تیم‌ملی فوتبال قطر است. آنطور که رسانه‌های قطری اعلام کرده‌اند، فدراسیون فوتبال این کشور بعد از جلساتی با «دنیل کارینیو» سرمربی تیم‌ملی این کشور، او را از سمتش برکنار کرد. فدراسیون فوتبال قطر برای انتخاب جانشین کارینیو چند گزینه پیش روی خود دارد. «بولنت» سرمربی ترکیه‌ای تیم ام‌صلال، «جمال بالماضی» سرمربی تیم لخویا و همچنین «خورخه فوساتی» سرمربی تیم الریان. در میان این گزینه‌ها شانس فوساتی برای نشستن روی نیمکت تیم‌ملی قطر بیشتر از سایرین است، چرا که این مربی سابقه کار در تیم‌ملی قطر را هم دارد و سال گذشته هم با الریان عنوان قهرمانی لیگ قطر را
از آن خود کرد.

تهران میزبان جام‌های جهانی کشتی آزاد و فرنگی شد
مسابقات جام‌جهانی کشتی آزاد و فرنگی اسفندماه امسال در تهران برگزار خواهد شد. این مسابقات با شرکت 8 تیم برتر دنیا به‌صورت جداگانه در سالن ۱۲هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود. زمان دقیق این مسابقات بزودی پس از هماهنگی با اتحادیه جهانی کشتی و کشورهای شرکت‌کننده در این دو رویداد بین‌المللی اعلام خواهد شد.


Page Generated in 0/0050 sec