printlogo


کد خبر: 164091تاریخ: 1395/7/3 00:00
سرخط خبر

 رویترز نوشت: مقامات سعودی اعلام کردند در صورتی که ایران تا پایان سال جاری تولید نفت خود را فریز کند و افزایش ندهد این کشور نیز تولید نفت خود را کاهش خواهد داد.
 جعفر آهنگران، مشاور هماهنگی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد حجم کل واردات کشور از ۷ منطقه آزاد را ۳ میلیارد دلار عنوان کرد و گفت: اطلاعی از قاچاق، رانت و فساد در مناطق آزاد ندارم.
 موسسه اعتبارسنجی مودیز اعلام کرد، تصمیم اخیر وزارت خزانه‌داری آمریکا در اعطای مجوز به شرکت‌های ایرباس و بوئینگ برای فروش هواپیما به ایران اتفاقی مثبت به سود رتبه اعتباری این 2 شرکت هواپیماسازی خواهد بود.
 براساس گزارش مرکز آمار ایران، تورم تولیدکننده در سال ۹۴ نسبت به سال ۹۳، 8/3 درصد افزایش یافته است.
 براساس اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، عرضه سوخت به شرکت‌های هواپیمایی داخلی از اول مهر فقط به صورت کارتی و نقدی انجام می‌شود.
 معاون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در ۶ ماه نخست امسال با وصول ۸۷۰ هزار میلیارد ریال درآمدهای مستقیم و ارزش افزوده مالیات، ۹۰ درصد پیش‌بینی وصول درآمدهای مالیاتی در کشور محقق شد.
 به دنبال ممنوعیت‌هایی که در میزان پرداختی حقوق و مزایا به کارکنان بانک‌ها در مدت اخیر تعیین شد، این‌بار شورای پول و اعتبار مصوب کرده میزان پاداش پرداختی به هر یک از کارکنان از محل هزینه‌های جوایز یا تبلیغات سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز نباید از متوسط حقوق و مزایای مستمر ماهانه دریافتی آنها بیشتر باشد.
 


Page Generated in 0/0062 sec