printlogo


کد خبر: 164102تاریخ: 1395/7/3 00:00
اخبار

تشکیل شبکه برای مقابله با  استقلال و بیداری کشورها
خطیب موقت جمعه تهران با اشاره به حمله آمریکا به پایگاه سوریه می‌گوید یک شبکه لعنتی علیه استقلال و بیداری کشورها تشکیل شده است. به گزارش فارس، آیت الله کاظم صدیقی در نمازجمعه تهران 8 سال دفاع مقدس را طلوع اعتقادات دینی مردم ایران توصیف کرد و گفت: دفاع‌مقدس ما نشان داد می‌شود با شوروی، آمریکا، انگلیس، آلمان و همه قدرت‌های مرتجع پنجه در پنجه شد و با پیروزی بیرون آمد. وی با اشاره به لزوم ادامه راه دفاع‌مقدس و اطاعت محض از ولایت در دوران فعلی خاطرنشان کرد: ملت ایران نشان داده‌ اهل تجاوز به کشوری نیست و ایران لنگر ثبات در منطقه است. اگر کشوری به ما تجاوز کند باید بداند دستی برتر، نیرویی بالاتر و اقتداری عمیق‌تر از دوران دفاع‌مقدس در انتظار آنها خواهد بود و جوابی که ایران به متجاوز می‌دهد پشیمان‌کننده خواهد بود. خطیب موقت جمعه تهران با اشاره به حمله آمریکا به پایگاه سوریه و شهادت 90 نفر از سربازان و مجروح شدن تعداد زیادی از آنها یادآور شد: آنها در عراق و قنیطره هم این بمباران را انجام دادند و ما شاهد حمایت اسرائیل و عربستان بودیم. وی بر همین مبنا یادآور شد: این مساله نشان می‌دهد یک شبکه لعنتی جهانی علیه استقلال و بیداری کشورها تشکیل شده و مبارزه با ترور از زبان آنها فریب است، چراکه خودشان تروریسم را خلق کرده‌اند.

دشمنان انقلاب در صورت خطا پاسخی غیرمنتظره دریافت می‌کنند
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمنان انقلاب به دنبال تضعیف قدرت دفاعی ایران هستند، گفت: اگر دشمنان با اطلاعات غلط بخواهند شانس خود را بیازمایند پاسخی غیرمنتظره‌تر از آنچه دیده‌اند دریافت خواهند کرد. به گزارش تسنیم، امیر سیدعبدالرحیم موسوی با بیان اینکه امروز دشمنان انقلاب دزدترین راهزنان عالم هستند و به دنبال تضعیف قدرت دفاعی و توقف رشد دفاعی کشور هستند، خاطرنشان کرد: اما به‌رغم میل آنها و با تکیه بر جهاد کبیر و عدم تبعیت از دشمن، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران روز به روز بر قدرت تهاجمی و دفاعی خود خواهند افزود. وی با یادآوری این مطلب که ایران در جنگ 8 ساله در برابر قدرت‌های ظاهری آن روز از شرق و غرب قرار گرفته بود، تصریح کرد: دفاع 8 ساله این درس را به ما و همه دنیا داد که یک ملت با تکیه بر ایمان به خدا و ایستادگی بر سر آرمان‌های بزرگ به هدف مقدس خود خواهد رسید حتی اگر در این راه در برابر آن تمام قدرت‌های دنیا با همه هیمنه و امکاناتی که داشته باشند بایستند، مانند خانه عنکبوت فروخواهند ریخت. امیر موسوی ادامه داد: درس دفاع مقدس برای آمریکا و رژیم منحوس اسرائیل و شجره ملعونه سعودی این است که اگر بار دیگر با اطلاعات غلط بخواهند شانس خود را بیازمایند پاسخی غیرمنتظره‌تر از آنچه تاکنون دیده‌اند دریافت خواهند کرد.

FATF پای طیب‌نیا را به مجلس کشاند
عضو هیات‌رئیسه مجلس از احتمال استیضاح وزیر اقتصاد در بحث FATF خبر داد. اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه این هفته برخی نمایندگان با علی طیب‌نیا، وزیر اقتصاد درباره FATF جلسه‌ای دارند، گفت: مجلس پیگیر پیوستن ایران به این قرارداد است. وی ادامه داد: نمایندگان هیچ‌گاه نمی‌پذیرند جمهوری اسلامی ایران  به قراردادی بپیوندد که در آن شائبه تضعیف نهادهای داخلی کشورمان وجود دارد. نماینده مردم اسدآباد در مجلس دهم تصریح کرد: دولت یازدهم بویژه وزیر اقتصاد باید به نمایندگان توضیحاتی دال بر اینکه پیوستن ایران به FATF آیا آسیب‌هایی به کشور وارد می‌کند یا خیر، ارائه کند. عضو هیات‌رئیسه مجلس با بیان اینکه کمیسیون اقتصادی مجلس نیز طرح دوفوریتی درباره پیوستن ایران به FATF آماده کرده است، اظهار کرد: احتمالاً این طرح روز یکشنبه به هیات‌رئیسه مجلس ارائه می‌شود. رنجبرزاده با بیان اینکه وکلای ملت جلساتی را با محوریت پیوستن ایران به FATF با وزیر اقتصاد داشته و خواهند داشت، افزود: اگر این جلسات به نتیجه نرسد قطعاً نمایندگان مجلس از حق قانونی خود که همان  طرح سوال و استیضاح وزیر اقتصاد است، استفاده می‌کنند.


Page Generated in 0/0058 sec