printlogo


کد خبر: 164136تاریخ: 1395/7/4 00:00
سرخط خبر

 رئیس سازمان‌ توسعه تجارت ایران و رئیس مرکز تجارت و سرمایه‌گذاری کره‌جنوبی (کترا) با تبیین چارچوب فعالیت مشترک شرکت‌های ایرانی و کره‌ای با تأسیس میز تهران و سئول موافقت کردند.
 مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با صدور حکمی محمد مشکین‌فام را به عنوان مدیرعامل و رئیس هیأت‌مدیره شرکت نفت و گاز پارس منصوب کرد.
 مؤسسه استراتفور گزارش داد عربستان سعودی قبول کرد تا تولید نفت خود را از 6/10 میلیون بشکه در روز به 2/10 میلیون بشکه کاهش دهد به شرطی که ایران نیز تولید نفت خود را در رقم 6/3 میلیون بشکه در روز ثابت نگه دارد. حال گزارشات حاکی از آن است که این پیشنهاد از سوی تهران رد شده است.
 انجمن جهانی فولاد گزارش داد تولید فولاد ایران در مرداد 95 نسبت به مدت مشابه پارسال 1/8 درصد رشد داشته و در 8 ماه نخست 2016 میلادی با 1/5 درصد افزایش به 4/11 میلیون تن رسیده است.
 رایزن بازرگانی ایران در عمان از راه‌اندازی خط تولید مشترک ایران‌خودرو با سرمایه‌گذار عمانی خبر داد.
 نایب‌رئیس شورای ملی زعفران از رشد حدود ۶ درصدی صادرات طلای سرخ در ۵ ماهه امسال خبر داد و گفت: تا پایان مردادماه ۵۰ تن و ۸۰۴ کیلوگرم زعفران به ارزش حدود ۷۳ میلیون دلار از کشور صادر شده است. درحال حاضر نرخ هرکیلوگرم زعفران حداقل ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و حداکثر ۶ میلیون تومان است.
 رامین قلمبردزفولی، مدیریت پشتیبانی ساخت و تامین کالای شرکت ملی نفت ایران گفت: تاکنون 52 قرارداد به ارزش تقریبی 700 میلیارد تومان با سازندگان داخلی امضا شده است.
 میانگین مصرف بنزین کشور با 8/3 درصد رشد در 186 روز نخست امسال به 73 میلیون و 225 هزار لیتر در روز رسید.


Page Generated in 0/0053 sec