printlogo


کد خبر: 164146تاریخ: 1395/7/4 00:00
کوتاه و گویا

  اسماعیل عربلو، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 13  از انجام  فعالیت‌های فرهنگی در هفته دفاع‌مقدس خبر داد و گفت: با مشارکت نواحی چهارگانه و محلات سیزده‌گانه، یادواره‌های شهدا و شب‌های شعر و خاطره در این منطقه برگزار می‌شود.
  حجت‌الاسلام‌ سیدمحمدعلی شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان داشت: بیش از نیمی از مجتمع‌های فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار آماده بهره‌برداری شده‌اند و یک‌سوم از آنها به‌صورت کامل تکمیل و مراکز توانبخشی آنها آماده ارائه خدمات است.
  محمد بنی‌حسن، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران با اشاره به‌ویژه برنامه‌های فرهنگی استقبال از دانش‌آموزان عنوان کرد: در تمام ایستگاه‌های مترو با نصب بنر و پخش نماهنگ‌های ویژه، فضاسازی لازم برای اول مهر صورت گرفت و برپایی مسابقات جمله‌سازی، انشا و نقاشی با موضوع آموزش شهروندی و معضلات مترو از دیگر برنامه‌های فرهنگی در روزهای آغاز سال جدید تحصیلی بود.
  موشن‌گرافیک «از منا تا صنعا» که توسط اداره هنرهای رقومی مرکز تخصصی فرهنگی سازمان بسیج تولید شده، توانست در نخستین جشنواره «بیت عقیق» رتبه دوم برگزیدگان بخش چندرسانه‌ای و موشن‌گرافیک را به خود اختصاص دهد.
  رؤیا فتحی، رئیس مرکز آموزش سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران از افتتاح مرکز مشاوره مناطق بیست‌ودوگانه سازمان فرهنگی - هنری با رویکرد «خانواده پایدار» به‌صورت متمرکز و یکپارچه همزمان با ۶ مهر، روز جهانی خانواده خبر داد.
  عباس صمدیان، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه2 با اشاره به اجرای عملیات رفع خاموشی در بوستان‌های سطح محدوده منطقه 2 افزود: با هدف خدمت‌رسانی و افزایش ضریب ایمنی شهروندان، عملیات رفع نقص چراغ‌های بوستان‌های سطح محدوده منطقه 2 اجرا شد.
  اسماعیل قضاتلو، مدیر فرهنگی - هنری متروی تهران از روایتگری عملیات‌ها و وقایع جنگ تحمیلی توسط راویان از 3 مهرماه در ایستگاه های مترو خبر داد و افزود: اجرای تئاتر، سرود دانش‌آموزی و برپایی نمایشگاه عکس از دیگر برنامه‌های این مجموعه در هفته دفاع‌مقدس است.  

 


Page Generated in 0/0050 sec