printlogo


کد خبر: 164176تاریخ: 1395/7/5 00:00
افشاگری افشارزاده بعد از مصاحبه وزیر
دنبال بازگشت مجیدی بودند

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای، بشدت علیه وزیر ورزش موضع‌گیری کرد. افشارزاده از محمود گودرزی به عنوان وکیل مدافع پرسپولیس نام برد و درباره اتفاقات پشت‌پرده افشاگری کرد.
قسمت‌هایی از متن بیانیه افشارزاده در زیر می‌آید:
ایشان در صحبت‌های خود گفتند افشارزاده به علت اینکه هزینه زیادی به بیت‌المال تحمیل کردند از او رضایت نداشتم. سوال این است که من چه هزینه‌ای به بیت‌المال تحمیل کردم؟ تاکید در استفاده از بیت‌المال توسط آقای گودرزی صحبت جالبی است! من درباره بیت‌المال و عملکرد وزارت ورزش حرف‌های زیادی برای گفتن دارم که لزومی ندارد در اینجا به آنها بپردازم. جالب است پرداخت چندین فقره وام‌های چندده میلیونی در وزارت ورزش در حالی که کمبود بودجه داشتیم بیت‌المال نیست اما ۸۵۰ روز صادقانه و بدون دریافت حقوق برای استقلال زحمت کشیدن اینجانب جفا به بیت‌المال است؟!
ایشان گفتند من با ۲۸ میلیارد تیم بستم و پرسپولیس تیم خود را با ۱۵ میلیارد بسته است. این صحبت‌ها نشان‌دهنده علاقه گودرزی به پرسپولیس است. لیستی که ما اعلام کردیم، حقیقت ماجراست در حالی که باشگاه پرسپولیس بیش از ۲۲ میلیارد خرج کرده (رسمی و غیررسمی) و رقم اعلام شده رسمی باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ ۱۸ میلیارد است اما جالب اینجاست که آقای گودرزی به دلیل تعصب و علاقه‌مندی بیش از حد به پرسپولیس  ۱۸ میلیارد را در مصاحبه ۱۵ میلیارد یاد می‌کند. درباره این رقم‌های اعلامی من قصد دخالت در امور پرسپولیس را ندارم اما شائبه‌های بسیار زیادی درباره رقم‌های بازیکنان این تیم مانند وحید امیری، جلال حسینی، بیرانوند، علیپور، امید عالیشاه، طارمی و رضاییان بوده و آیا پول رضایتنامه گولچ، طارمی و رضاییان در حساب‌ها آمده است یا خیر؟ همگان قبول دارند که این ارقام، ارقام واقعی نیست. چگونه در پرسپولیس اینها دیده نمی‌شود و آقای گودرزی از رقم ۱۵ میلیاردی صحبت می‌کند. من حقیقت را گفتم و شأن هوادار استقلال را جذب بهترین بازیکن و مربی می‌دانم. شک نکنید تیمی که پرسپولیس بسته اگر بیشتر از استقلال هزینه نکرده باشد، کمتر از ما نیست. مبالغ ثبت نشده پرسپولیس در حساب‌ها همان قرارداد استیل آذین ایرانیان در پشت پیراهن پرسپولیس است.
ایشان درباره هیات‌مدیره استقلال صحبت کردند و گفته‌اند که هیات‌مدیره از قراردادها خبر نداشته است. تمام مصوبات هیات‌مدیره موجود است و تک‌تک قراردادهای ما با بازیکنان با آقای جهانیان هماهنگ می‌شد. جالب است بدانید که یکسری از بازیکنان مانند امید ابراهیمی، خسرو حیدری، بختیار رحمانی، وحید امیری و... را شخص آقای جهانیان با آنها مذاکره داشته اما حالا ادعا می‌کنند که ما در جریان نبودیم. من استقبال می‌کنم آقای گودرزی این موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند تا تکلیف این اتهام مشخص شود.
ایشان گفته‌اند بازیکن ۱۲۰ میلیونی در استقلال ۹۰۰ میلیون پول گرفته است. آقای گودرزی از شما به عنوان وکیل مدافع پرسپولیس می‌پرسم باشگاه پرسپولیس وحید امیری ۲۰۰ میلیونی (طبق اعلام آقای قنبرزاده- مدیر مورد تایید شما- به سازمان لیگ) را با چه هزینه‌ای قرمزپوش کرده است؟ برای این بازیکن نزدیک به
2 میلیارد خرج شده و البته که قرارداد این بازیکن ۹۵۰ میلیون تومان ثبت شده اما هرگز به ۱۰ برابر شدن این قیمت‌ها اشاره نمی‌کنید؟ آقای گودرزی بحث‌هایی را مطرح کرده که من می‌توانم اتفاقا سوالات خوبی از ایشان بپرسم.
درباره نتیجه‌گرایی و برکناری مظلومی، ما در نهایت متوجه نشدیم که آقای گودرزی نظر هیات‌مدیره را قبول دارد یا خیر. برکناری مظلومی نظر شخصی من نبود و اعضای هیات‌مدیره به آن رای دادند. ما در تمامی عزل و نصب مربیان با نظر شخص آقای گودرزی عمل کردیم. در برکناری آقای مظلومی من حتی عضو هیات‌مدیره نیز نبودم و اگر آقای گودرزی انتقادی دارند به هیات‌مدیره انعکاس بدهند زیرا رئیس هیات‌مدیره بارها می‌گفتند که نماینده تام‌الاختیار وزیر در استقلال است و حتی ایشان ابتدا در دفتر شخصی خویش در سعادت‌آباد با منصوریان جلسه پنهانی و محرمانه گذاشت و به وی پیشنهاد مربیگری استقلال را داد.
ایشان از کمک به استقلال و منصوریان صحبت می‌کنند در حالی که رئیس هیات‌مدیره شما بود که بعد از باخت‌های منصوریان به دنبال استخدام و بازگشت فرهاد مجیدی بود و با برادر او برای بازگشت به استقلال جلسه گذاشت و حتی پیغام‌هایی به دوستان داده بودند.
 


Page Generated in 0/0050 sec