printlogo


کد خبر: 164215تاریخ: 1395/7/5 00:00
سرخط خبر

 براساس اطلاعیه بیمه تعاون، شرکت بیمه تعاون به لحاظ ساختار تعاونی سهامی عام بوده و به هیچ عنوان دولتی و شرکت وابسته به دولت نیست.
 پایگاه خبری وستنیک کاوکازا نوشت: دفتر ریاست‌جمهوری بلغارستان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «احداث یک خط ریلی که قرار است با عبور از گرجستان و بلغارستان به قاره اروپا منتهی شود، در دستور کار مقامات ایرانی قرار دارد».
 وزیر دارایی روسیه گفت، برخلاف هدف مورد انتظار از طرح فریز نفتی، توافق بین تولیدکنندگان عضو و غیر عضو اوپک ممکن است منجر به افزایش تولید نفت شیل و در نهایت کاهش قیمت‌ها شود.
 وزیر ارتباطات گفت: همه محدودیت‌های پیش پای اپلیکیشن‌نویسان از سوی دولت برداشته شده است.
 امیدعلی پارسا، رئیس مرکز آمار ایران با بیان اینکه مرجع اعلام آمار در برنامه پنجم توسعه از بانک مرکزی به مرکز ملی آمار ایران منتقل شده است، افزود: در شورایعالی آمار باید این مساله، تعیین تکلیف و موازی‌کاری قطع شود.
 رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: پس از 35 سال بسیج تجار کشور راه‌اندازی شد. 
 زمان دریافت اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل تابستان امسال از اول مهرماه شروع و تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.
 معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از واگذاری ۲۴۰ شهرک و ناحیه صنعتی به صنعتگران و تولیدکنندگان و واگذاری زمین به صنعتگران به صورت اقساطی خبر داد.
 در آستانه برگزاری نشست غیررسمی اعضای اوپک شاخص سبد نفتی اوپک با یک دلار و 5 سنت کاهش، به محدوده ۴۲ دلار و ۶۸ سنت سقوط کرد. قیمت هر بشکه نفت‌خام برنت دریای شمال با ۹۶ سنت کاهش در محدوده ۴۶ دلار و ۵۵ سنت و بهای هر بشکه نفت‌خام وست تگزاس آمریکا با یک دلار و ۳۱ سنت کاهش در محدوده ۴۴ دلار و ۳۴ سنت در بازار داد و ستد شد.
 حسین معصوم، نماینده تام‌الاختیار وزیر راه‌وشهرسازی در شورای حفظ حقوق بیت‌المال گفت: دفاتر مشاور املاک طبق قانون حق انعقاد قرارداد پیش‌فروش را ندارند و تنها می‌توانند متعاملان را به دفاتر اسناد رسمی معرفی کنند.
 


Page Generated in 0/0054 sec